Gå til innhold

RADEON VS GEFORCE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå blir da 9600XT grust av både 9800pro og FX5900, men alle disse tre kortene gir mye for pengene (spesielt FX5900 og 9800pro, slik som prisene er nå). Kjøp det lommeboka tillater ;) .

Skrevet (endret)

Nå har det seg sånn at tråstarter har forandret på hele innlegget sitt, så en del av svarene blir tatt ut av sammenheng! Han ville vite om et kraftig 3d kort til en billig penge, rundt 1500,- Han spurte om fx5900 var bra, og om det var andre kort til en billig penge. derfor ser vi litt forskjellige svar her!

Skjerp deg trådstarter!!!! :wallbash:

Til og med topic er endret helt her :roll:

Endret av stigen1
Skrevet
Nå blir da 9600XT grust av både 9800pro og FX5900, men alle disse tre kortene gir mye for pengene (spesielt FX5900 og 9800pro, slik som prisene er nå). Kjøp det lommeboka tillater ;) .

:thumbs:

Skrevet
Nå har det seg sånn at tråstarter har forandret på hele innlegget sitt, så en del av svarene blir tatt ut av sammenheng! Han ville vite om et kraftig 3d kort til en billig penge, rundt 1500,- Han spurte om fx5900 var bra, og om det var andre kort til en billig penge. derfor ser vi litt forskjellige svar her!

Hehe for en... :thumbdown:

Da har han sikkert ikke noe mot litt spam i tråden heller

*edit*

spam

Skrevet

Hehe for en... :thumbdown:

Da har han sikkert ikke noe mot litt spam i tråden heller

*edit*

spam

:laugh:

Skrevet

Gikk det ikke ann og flashe FX 5900 opp til 5950 da?! men d går vel ann det samme med radeon 9800Pro.. flashe til XT! Gå for et 9800Pro :thumbs:

Skrevet (endret)

Har alltid hatt ATi og er fornøyd med de jeg har hatt. Men hvis du vurderer dual skjerm (se min sig), så ville jeg heller gått for nVidia fordi de støtter såkalt "span mode" for desktopen, noe ATi ikke gjør dessverre. Vet gentlig ikke helt hva annet jeg skal skrive siden det tydeligvis var litt "forrvirring" om hva trådstarter er ute etter...

Skal ikke mobbe deg Sleif, er ikke lett å være ny her noenganger :)

Endret av schmelck

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...