Gå til innhold

zDC++ mulig å spele av deler av filer?


Zeph

Anbefalte innlegg

zDC++ er som DC++, men med mulighet for nedlasting frå fleire personer til samme fil samtidig. Problemet er at programmet lagrer dei midlertidlig i ei temp mappe som TDC fil. Eg har lyst å sjå starten av ein film eller høyre litt av ein sang før den er ferdig. Men TDC er ikkje mulig å spele av.

 

Er det noken som helst muligheter for å spele dei av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er mp3-fil, kan du vel bare kopiere temp-fila til en anna plass på HD, rename til .MP3 og spille i winamp. Evt. samme metode med filmer. Men det er ikke alle film-formater som går å spille før fila er fullført, eller kommet over et visst punkt. Dette fordi mediaplayeren trenger et "start" og et "stopp" punkt i fila, ellers kan den ikke kalkulere spilletida på filmen, og dermed ikke spille den.

Lenke til kommentar

problemet er at det er ikkje sikkert at du nødvendigvis laster ned starten av filmen først. du laster ned mindre deler som vert sett saman til det endelege resultatet etterkvart. dermed kan du ikkje spele av filmen du held på å laste ned.

 

(det kan hende at eg er heilt på jordet no, men eg trur det er sånn det fungerer)

Lenke til kommentar

TDC er bare en endelse zdc har lagt på fila. Den blir renamet til sitt orginale filnavn/format når fila er ferdig nedlastet. Ergo kan DU bare kopiere fila (ikke flytte, det går seff ikke når ZDC bruker den), og rename til .mp3 eller .mpg, og dermed se/høre på det du har hittil.

ZDC lager ikke noe magisk filformat bare DEN kan bruke.

Rename=omdøpe/bytt navn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...