Gå til innhold

Hvilken nettleser bruker du mest? (2004)

Crack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk noe av samme problemet på laptopen jeg, med at Opera åpna bare en Blank side. Det Opera egentlig skulle gjøre var å åpne Session som jeg hadde laga. med 6 sider på, men allikevel, åpna den bare en Blank side. Det skjer ikke på stasjonæren med samme Session.

På stasjonæren har jeg Opera 8.53 og på laptopen har jeg Opera 9 Beta.

Rart.

Skrevet
Fikk noe av samme problemet på laptopen jeg, med at Opera åpna bare en Blank side. Det Opera egentlig skulle gjøre var å åpne Session som jeg hadde laga. med 6 sider på, men allikevel, åpna den bare en Blank side. Det skjer ikke på stasjonæren med samme Session.

På stasjonæren har jeg Opera 8.53 og på laptopen har jeg Opera 9 Beta.

Rart.

5929457[/snapback]

Du bruker da beta 9 på laptopen som har problemet.

Skrevet

Han mente nok at Opera beta 9 har det problemet du beskriver, og det er derfor du har problemet på læppen din og ikke din stasjonære.

Skrevet

Er ikke umulig det nei. Skal se om jeg får ordna det senere. Har ikke tid nå.

Når jeg tenker meg om er det mulig at jeg hadde problemet også før jeg bytta til Opera 9 Beta.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)
Jeg bruker Opera, men skolen har IE på tynnklientene.

6031788[/snapback]

Hvis du har ditt eget lagringsområde på skolen er OperaUSB tingen :)

Endret av PT
Skrevet

Bruker nok Opera hær også.

Slettet engang alle bokmerkene mine, vet ikke hvordan det skjedde, men borte var dem. Lærte meg å sikkerhetskopier bokmerker også da...

Skrevet

Bruker en blanding av Opera og Firefox, fordi, det er en "trykk-inn-scroll-knappen"-funksjon i begge leserene, og da kan du "dra" deg nedover siden. I Opera er denne funksjonen _mye_ bedre, derfor bruker Opera til surfing av forumet og lesing av lengre tekster. Firefox til alt annet.

Skrevet

Bruker firefox mest og Opera av og til. Firefox brukes mest pga av den nydelige adblock utvidelsen. Bruker stort sett aldri IE siden jeg for det meste kjører linux.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...