erikstein Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg har et problem i bf1942 som jeg tror er relatert til hardware (har ny fresh install av bf1942). Jeg får til stadighet connection problems, mens ping hele tiden ligger på 25-35 +/-. Derfor så trenger jeg et program hvor jeg kan stresse nettverkskortet/utstyret en stund for å se om det klikker da... Noen ideer noen? Siter Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Hmm...har du NGT? Siter Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Nei, jeg har tele2, har hatt store problemer i 3-4 dager nå Siter Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg vet ikke om det finst, men det er faktisk en god ide. Jeg skal begynde å skrive noe slikt nuh.. ellers er det jo bare å flekke opp noen store filoverføringer. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.