Gå til innhold

DSJ Problemer


Anbefalte innlegg

Vi lastet ned DeluxeSkiJump på skolen fordi vi hadde litt lite å gjøre. Der funker spillet helt fint. De pcene der har win2k.

 

Men så kommer problemet, mange i klassen er nå hekta og vil trene litt hjemme, men både jeg med xp, og 2 kompiser med 2000, har store problemer med det. Når vi skal skrive navn på hopperene funker kun noen av tastene, men de funker ikke riktig, f.eks space blir til "a" mens f blir til 2... Vet noen hva problemet kan være?

 

Oset er norsk på skolen men vi har engelsk her hjemme, både de me 2k og jeg med xp. kan det ha noe med det å gjøre?

 

mvh desperat skihopper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Hørte verdensrekorden i DSJ i slovenia var på tett oppunder 300 m...

 

Vi sitter og spiller det mellom forelesningene. Tror det er innstallert på samtlige av det medisinske fakultets pc'er

Stemmer, trur det var 301 m. for å være helt nøyaktig... Men 291 var en prestasjon, det skal du ha ;)

Lenke til kommentar
Hørte verdensrekorden i DSJ i slovenia var på tett oppunder 300 m...

 

Vi sitter og spiller det mellom forelesningene. Tror det er innstallert på samtlige av det medisinske fakultets pc'er

Stemmer, trur det var 301 m. for å være helt nøyaktig... Men 291 var en prestasjon, det skal du ha ;)

Ifølge spillets hjemmeside er rekorden på slovenia 290.44 meter, så 291 meter er bra ja, men på ausrtraliabakken har folk hoppet over 300.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Hørte verdensrekorden i DSJ i slovenia var på tett oppunder 300 m...

 

Vi sitter og spiller det mellom forelesningene. Tror det er innstallert på samtlige av det medisinske fakultets pc'er

Stemmer, trur det var 301 m. for å være helt nøyaktig... Men 291 var en prestasjon, det skal du ha ;)

Ifølge spillets hjemmeside er rekorden på slovenia 290.44 meter, så 291 meter er bra ja, men på ausrtraliabakken har folk hoppet over 300.

 

AtW

Hvem sa at jeg hoppet Slovenia! ;) Snakket selvfølgelig om Australia!

Lenke til kommentar
Hørte verdensrekorden i DSJ i slovenia var på tett oppunder 300 m...

 

Vi sitter og spiller det mellom forelesningene. Tror det er innstallert på samtlige av det medisinske fakultets pc'er

Stemmer, trur det var 301 m. for å være helt nøyaktig... Men 291 var en prestasjon, det skal du ha ;)

Ifølge spillets hjemmeside er rekorden på slovenia 290.44 meter, så 291 meter er bra ja, men på ausrtraliabakken har folk hoppet over 300.

 

AtW

Hvem sa at jeg hoppet Slovenia! ;) Snakket selvfølgelig om Australia!

Ahh, var så mye slovenia-snakk tidligere i tråden, så jeg bare antok det var slovenia, husker i min rekord, men du kan dra noen satans bra noen i de små bakkene, om maskina bare er litt for treg, (selv om det er litt juks da), tror jeg ligger ganske nær (ihvertfall synes jeg det :)) rekorden på 70-metern.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...