Gå til innhold

Counter-Strike


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IE 4.0 er såpass god at den ikke er så veldig kresen på underlag. Laseren tar tak uansett. Fordel med 1200 dpi.

Laseren er faktisk litt for flink. :) Har jeg lav sens, og må dra musen litt oppe i luften også, så er den faktisk litt sånn at den rører en del på seg. Altså MX700 laseren var mindre følsom. (Det betyr altså at jeg må holde musen høyere opp nå enn før, for at den ikke skal reagere...)

Lenke til kommentar

Er lettere å treffe med lav sens som det er sagt 2327 ganger før, i hvertfall på lang avstand. :) Tror jeg går tilbake til 800x600, ble eid med 640x480. :/

Men... Selvfølgelig... Choket som vanlig public. Denne drittrouteren klarer jo ikke noe helt glatt nei...

 

Og ikke nok med det, 1-2 timer i uka er ikke mye for å holde på skillzene sine. :no:

Bare man kunne vært like god, uten å trenge å spille jevnt, har annet å gjøre enn å drive CS, og har annet å gjøre enn å bli eid de gangene jeg spiller.

Lenke til kommentar
Ta og vær litt forsiktig med hvordan muse matta du kjøper i forhold til mus, tenkar da at f.eks så suger ms 3.0 suger på funC men 4.0 og hvertfall mx 300 som jeg har prøvd funker bra på funC og icemat

MS 3.0 fungerer helt perfekt på fUnC!

IME4.0 fungerer even better... fUnc sUrface 1030 powah!

Lenke til kommentar
Bare for å gjenta meg selv fra flere andre tråder som handler om det samme emnet vil jeg si at Steelpad 4D er den beste musematten til dags dato.

sukk...

 

smaken er som baken, innse det! DU synes kanskje det...kanskje ikke andre...gi uttrykk for at det er DIN personlige mening i posten, ellers blir det bare sjau når andre er uenige og skal tilbakevise argumentet ditt..

Lenke til kommentar
Bare for å gjenta meg selv fra flere andre tråder som handler om det samme emnet vil jeg si at Steelpad 4D er den beste musematten til dags dato.

Haha, dette er ikke min personlige mening, men det er fakta:

 

fUnc sUrface 1030 eier Steelpad 4D

 

Ok, dette var siste gang. Får dårlig rykte og får dårlig status av mods. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg bruker Intellimouse 3.0 og Icemat Black, funker veldig bra. Du bør enten gå for en icemat eller fUnc!

Skulle ikke Icemat være bråkete da? :dontgetit:

:yes:

 

Den skaper chills. Ekkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...