Gå til innhold

==== Slettet ====


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En annen ting. Noen som vet om en sperre script for å markere teksten??

samme prinsipp som for bilder - det er bare å titte i kilden...

Hva mener du? :ermm:

Du vet at du kan høyreklikke på siden og velge view source/vis kilden fra menyen..? Eller klikke på view/vis på menyen, eller koble seg til url-en men en text editor. I kilden, eller koden om du vil, står faktisk innholdet på siden i klartekst, og kilden er umulig å gjøre utilgjengelig uten å fjern den - uten kilde, ingen hjemmeside

Lenke til kommentar

Men å ha høyreklikkingsscript hjelper faktisk, det skal være nevnt.. Jeg brukte det på en av mine tidligere sider, hadde en del klassebilder fra turer osv der og flesteparten fikk faktisk ikke til å kopiere/lagre bildene.. De spurte om jeg kunne fikse det for dem. Klart er det mulig å gå rundt slike sperrer, men flesteparten, Ola Nordmann, hadde ikke klart det.

 

Det blir som med bomringer, det finnes alltid måter utenom, bare man har tid og kunnskap til det..:lol:

Lenke til kommentar
Men å ha høyreklikkingsscript hjelper faktisk, det skal være nevnt.. Jeg brukte det på en av mine tidligere sider, hadde en del klassebilder fra turer osv der og flesteparten fikk faktisk ikke til å kopiere/lagre bildene.. De spurte om jeg kunne fikse det for dem. Klart er det mulig å gå rundt slike sperrer, men flesteparten, Ola Nordmann, hadde ikke klart det.

 

Det blir som med bomringer, det finnes alltid måter utenom, bare man har tid og kunnskap til det..:lol:

:lol:

 

ja det er ikke lett når høyreklikkingsen er fjernet. ville blitt for tøft å måtte saumfare tastaturet etter en knapp som heter print screen. men selv om en finner den er vel den ikke til noe nyttig, for jeg vil jo ikke skrive ut skjermen? vil ha den på bordet jeg :p:p

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

Hvis du er redd for bildene, så ikke legg de ut.

Å gjøre det komplisert å se på bildene er bare dumt (bortkastet båndbredde, siden blir kanskje tregere, mister en bruker som ikke gidder kaste bort tid på tull), en copyright burde holde lenge, eventuelt skriv direkte på bildet.

Lenke til kommentar
<fieldset> er en annen tag jeg ikke visste om før nylig. Funker fett til quotes.

Bruk blockquote (eventuelt q, men merk at Internet Explorer ikke støtter sitattegn-CSS). fieldset er for innsendingsskjemaer.

...men /me synes <fieldset> så fin ut! :cry:

 

EDIT: Ser ikke dette bra ut som quote? Kan godt hende at det ikke er anbefalt bruk av det, men jeg kommer til å bruke det, rent pga. det visuelle.

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...