Gå til innhold

==== Slettet ====


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som det blir sagt er det tilnærmet umuligt å beskytte "bildene", eineste halv mulighet du har er og bruke eit php script som sjekker om du har lov til å loade bildene, og lage websiden" din slik at alle bildene er lagt inn i bakgrunn tag istenden for img src. + selvfølgeleg å ha ein eller annen right click sperre.

Endret av The Red Devil
Lenke til kommentar
Som det blir sagt er det tilnærmet umuligt å beskytte "bildene", eineste halv mulighet du har er og bruke eit php script som sjekker om du har lov til å loade bildene, og lage websiden" din slik at alle bildene er lagt inn i bakgrunn tag istenden for img src. + selvfølgeleg å ha ein eller annen right click sperre.

Print Screen funker vel fremdeles like fint. ;)

 

(om jeg forstod deg riktig)

Lenke til kommentar

Print screen vil jo være masse arbeid, og som sagt er det umuleg å "stoppe" all kopiering av bilder, men du kan gjøre det vanskeligere og med det stoppe mesteparten av brukerene som ville kopiert bildene.

 

Og for vannmerke, selvfølgeleg kan du da bevise at bildet kommer fra din webside i ein eventuelt rettsak, men trur du ein vanleg bruker vil bruker programmer for å kunne se det ?

 

Igrunnen ser eg ikkje "grunnen" til å hindre tilgang til bilder men vist nokon vil gjør det, så er det den beste veien til å gjør det. Kansje php scriptet som kaller opp bildet (fra under serverpath) skulle og skrevet vannmerke og navnet på siden lett leseleg på bildet. Men spørsmålet er kor mye du vil gjør for å hindre at brukere stjeler dine bilder.

Lenke til kommentar
Toolshed, you got som splainin' to do!

For de som trodde at jeg mente seriøst det med <bodyheader> skuffer meg litt. Det var bare en refleks til enden sitt spørsmål "hva er body headeren", og jeg tenkte jeg skulle svare... :S

 

Dessuten kan du, uansett javascript, trykke på properties-knappen som finnes på tastaturet, vanligvis til venstre for ctrl-knappen som er på høyre siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...