Gå til innhold

Hvilket er best?

Straits

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Emne taler for seg selv... Men hvis dere skulle velge, og hatt pengene, hvem ville dere valgt??

Endret av X-c@libR
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden er så håpløs som det er mulig. Enten så gidder ingen å poste eller så får 50% av forummedlemene warning for å krangle:D

Søk på gamle tråder for å finne svaret ;)

Skrevet
Denne tråden er så håpløs som det er mulig. Enten så gidder ingen å poste eller så får 50% av forummedlemene warning for å krangle:D

Søk på gamle tråder for å finne svaret ;)

OK.. Bare spør for å finne svar, er det ikke det forum er til??

Skrevet
Har du egentlig nevnt noen personer i innlegget ditt?

Han har ikke det, men det er jo tydelig at jeg er best, og det er jeg også! :yes:

:roll:

Detta er jo håpløst.. Hold dere til emnet! :mad:

Skrevet (endret)
skal du kjøpe nytt grafikkort og lurer på ytelsen..!

eller bare for og få en krig ut av dette  :thumbdown:

Dette er et forum! Jeg vil da på ingen måte skape en krig! Lurer rett og slett på hvilket av de kortene som er best til dags dato! Hvilket av kortene ville DU kjøpt om du hadde pengene?? Og eventuelt hvorfor..

Endret av X-c@libR
Skrevet

eller bare for og få en krig ut av dette :thumbdown:

Tviler på at han skal ha nytt skjermkort... han har Sapphire Radeon 9600 XT Atlantis 256MB fra før av

Skrevet (endret)

eller bare for og få en krig ut av dette  :thumbdown:

Tviler på at han skal ha nytt skjermkort... han har Sapphire Radeon 9600 XT Atlantis 256MB fra før av

Vil ha nytt! Og jeg har en eldre pc med et gammelt GeForce kort så kunne eventuelt satt Radeon kortet i den..

Endret av X-c@libR
Skrevet

Han har ikke det, men det er jo tydelig at jeg er best, og det er jeg også! :yes:

Det er jo det vi gjør! Jeg vil si at "Osse-Mon" er best :D

Jeg er forøvrig ikke så værst jeg heller ;)

Skrevet

Hehe må jo bare le av det! Det blei jo bare dumt.. jaja That's life! :laugh:

Skrevet

Vil si det er hipp som happ. Ikke mange % forskjell. Noen vinner ATi, noen vinner NVidia. Kjøp det merke du liker best.

Men å nevne ATi vs Nvidia, eller AMD vs Intel på dette forumet er å oppfordre til krig :roll:

Skrevet

Har du enda ikke skjønt hvorfor dem holder på sånn ?

I emnefeltet skrev du "Hvem er best" og det er det dem svarer på. Det korrekte ville blitt å skrive "Hvilket er best" ?

Skrevet (endret)

Poenget er vel at vi prøver å hinte om at du bør benytte norsk gramatikk og korrigere emnetittelen... :roll:

For å si det rett ut: Ta hintet da!

Edit: "StrongBad" var litt kjappere enn meg..

Endret av Simen1
Skrevet (endret)

Har du enda ikke skjønt hvorfor dem holder på sånn ?

I emnefeltet skrev du "Hvem er best" og det er det dem svarer på. Det korrekte ville blitt å skrive "Hvilket er best" ?

Jojo.. selvfølgelig har jeg skjønnt det! Men fordi om spørsmålet er litt feil formulert, er det faktisk lov å svare på det jeg spør om.. :)

Det er også lov å lese hele spørsmålet, Der står det Hvem er best? 9800XT

- FX5950 Ultra.. Man trenger ikke være Einstein for å skjønne hva jeg spør om! :laugh:

Men nå har jeg retta opp Spørsmålet, så nå kan vi kanskje være litt seriøse? Eller hva?

Endret av X-c@libR
Skrevet

Tusen takk! Nå ble det mye bedre :thumbs:

Da skal jeg komme med et svar også: Jeg tror de er relativt jevne ytelsemessig. Det er egentlig veldig få spill som ikke blir "CPU-limited" med så raske kort så det er like få spill man kan se hvilket som er best.

* Jeg _tror_ 9800XT vil yte best på Halflife2, men det gjenstår å se når vi får se tester på den endelige versjonen av spillet og tester på akkurat disse kortene. (Jeg har kun sett tester med en veldig tidlig versjon av HL2 og 9800 og FX5800)

* Når Nvidia sier at Halflife2 vil yte ca 7 ganger bedre på NV40 enn på FX5950 så kan det tyde på at FX5950 yter svært dårlig i HL2.

* Om man skal se merkbare forskjeller så må man nesten opp i 1600x1200 eller mer og slå på alt av godsaker som FSAA, AF og best kvatlitet på alt og teste med de aller nyeste og mest krevende spillene.

Om du vurderer å kjøpe et av disse bør du også veie opp nytten mot prisen av det beste mot det nest beste osv og handle litt taktisk i forhold til lanseringen av de nye R420 og NV40.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...