Conductor Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 (endret) Heisann Pga problemer med min nåværende skjerm må se meg etter ny en, og til dette trenger jeg litt hjelp. Jeg er på jakt etter en 19'' CRT-skjerm og den bør ligge i prisklassen kr 2000 - 2500. Har sett meg ut følgende skjermer: Samsung 19" CRT Syncmaster 957MB TCO Hansol 19" CRT 930D TCO-99 FLAT Er dette gode skjermer, gitt prisklasse? Noen som har andre skjermer å anbefale? Tips mottas med takk! mvh Conductor Endret 17. februar 2004 av Conductor
Zink Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 (endret) Av de 2 ville jeg valgt Samsung'n fordi den gjør det bra i tester ( bildekvalitet ) + at Hansol billigskjermer iblant har ulyd/pipelyd. edit: Når du først tenker på rimelig skjerm, hvorfor ikke "skjære til beinet" med en Samtron CRT 19" 0.22dpi - Modell 96P 3 års på-stedet-garanti kr. 1575,- ( blåse i Komplett.no ) - vi har mange av disse på skolen - de har bra bilde og funka uten feil i årevis. Endret 17. februar 2004 av Zink
potetskrell Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Har to naboer som har samme skjermer.. Synes de var likegode, men ville kanskje satt en finger på samsung.. BTW; Har ikke hørt piping på noen av frekvensene eller oppløsningene hansol-skjermen kjører på.. Da skal du derimot høre min ibm skjerm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå