Gå til innhold

Personangrep tolereres ikke!


Anbefalte innlegg

Politikk og Religion-forumet er nå åpnet som en prøveordning.

 

Vi har tidligere hatt problemer med at denne delen av forumet har kommet ut av kontroll, og det var derfor kategorien i utgangspunktet ble stengt. I denne delen av forumet skal det utelukkende diskuteres sak, IKKE person. Vi vet at det i politiske- og relgiøse diskusjoner i stor grad er enkelt å bli engasjert, og ikke minst provosert, og vi ber derfor brukerne av dette forumet til å tenke nøye gjennom hva de skriver i dette forumet. Personangrep, provokasjoner, "trolling" og rasisme er ekesmpler på ting som vi ikke tolererer på dette forumet, og disse reglene gjelder også i denne delen. Brudd på retningslinjene vil føre til reaksjoner.

 

Viser det seg at kategorien igjen kommer ut av kontroll så vil kategorien stenges på nytt. Det betyr at brukerne selv må passe på at ting holder seg innenfor rammene. Oppdager man brudd på retningslinjene så oppfordrer vi å raportere dette til moderatorer umiddelbart og ignorere personene som står for regelbruddene.

 

Vi håper igjen P&R kan bringe mange spennende og konstruktive diskusjoner rundt disse temaene som de fleste har meninger om.

 

Kan dere ikke leve med disse retningslinjene, så anbefaler vi dere til å bruke et annet politisk forum som passer dere bedre.

 

Mvh,

Forumstyret

Endret av blacktower
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare så det er sagt; det er mange som har som vane å klage på andre og beskylde dem for trolling, og disse personene er like mye troll selv. Vi skal ha oss frabedt enhver form for uthenging av andre uansett hvor mange retningslinjer de har brutt. BRUK rapporter knappen, og hvis ikke la vær å påpeke feilene personene har gjort i posten. Dette vil bare provosere, avspore, og ikke minst trekke personene det gjelder ned på samme nivå.

 

INGEN er fritatt fra retningslinjene, uansett hvor godt dere kjenner en eller annen moderatør eller hvilke meninger dere har og hva som er politisk korrekt. Bryter du en retningslinje ødelegger du ikke bare for andre, men du ødelegger for deg selv, og vil bidra til å gi oss negative argumenter da vi skal vurdere om politikk og religion faktisk får forbli åpen. Dette er en prøve ordning, og hvis dere tuller slik dere har gjort før (og til og med i andre "politiske" tråder utenom p&r i perioden den har vært stengt) så VIL den bli stengt igjen uten så mye som en advarsel.

 

Vi anser ikke p&r som vårt problem i den forstand at det er vår skyld om ting nå kommer ut av kontroll der. Vi har sagt klart i fra hvordan ting vil fungere, og forventer at alle skal følge retningslinjene. Dere trenger ikke å rotte dere sammen i grupper og skylde på enkeltpersoner som ikke deler deres meninger da tråder sporer av og personer blir uthengt, da vi av erfaring har sett at personene som bryter retningslinjene kommer fra alle mulige forskjellige sider av saken.

 

Jeg regner med (og håper) at noen føler seg truffet av dette innelegget. Hvis ikke vil sikkert folk fortsette som før, og ting vil bli like ille igjen. Om du er kommunist, sosialist, nazist, kapitalist, rasist, osv spiller ingen rolle, for bryter du en retningslinje åker du ut på lik linje med de andre.

 

Dette ER siste og endelige advarsel, og hvis det blir bråk og vi stenger den igjen så har dere oddsen mot dere da det gjelder gjenåpning.

 

HUSK: PRØVEORDNING

 

 

 

Dette innlegget trenger dere ikke kverrulere og feilsitere.

 

ps. Som mange av dere kanskje husker så var jeg sterkt involvert i stengingen av forumet, og jeg nøler ikke et sekund med å stenge det hvis jeg mener ting kommer ut av kontroll igjen.

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke til å poste mer i dette forumet, faktisk ikke mer på dette forumet i det hele tatt (kanskje med unntak av SO3 i ny og ne, men .. ) .

Jeg glemmer ikke hvordan dere plutselig stengte P&R, og hvor jævlig forbannet jeg ble. Nå får dere klare dere uten meg, og jeg håper flere andre også innser hvor lite konstruktivt det er å diskutere noe som helst på dette ALT for store forumet, hvor ingen har noe kontroll.

 

Takk for meg!

(BTW, hvis noen vil ha url til ett SKIKKELIG P&R forum: PM meg (Får ikke lov å legge ut URL av naziratorene)

Lenke til kommentar
(BTW, hvis noen vil ha url til ett SKIKKELIG P&R forum: PM meg (Får ikke lov å legge ut URL av naziratorene)

Dritt forum :devil:

 

Moderatore lar seg så lett provosere her :cool:

Ganske spennende å se hvordan meninger om saken spriker. Noen mener at moderatorene her er alt for snille og lar alt for mye gå gjennom, mens andre kaller modereringen for "nazimoderering"...

Lenke til kommentar

Det er det som er så rart...

 

Dere tar små fille ting alvorlig, men store "glipp" tar dere ikke alltid så alvorlig...

F.eks da en bruker skrev inn en tittel på en film, såkaldt "warez tittel", så fikk han 10% warning for det lille greiene der, og det var i forbindelse med at LoTR:TTT hadde kommet ut i "warez verdenen"...Teit moderering mener jeg...

 

 

Hvor mye skader det å nevne tittler som "Bulletproof.Monk.DVD.SCREENER.SVCD-TCF"?

Lenke til kommentar
Det er det som er så rart...

 

Dere tar små fille ting alvorlig, men store "glipp" tar dere ikke alltid så alvorlig...

F.eks da en bruker skrev inn en tittel på en film, såkaldt "warez tittel", så fikk han 10% warning for det lille greiene der, og det var i forbindelse med at LoTR:TTT hadde kommet ut i "warez verdenen"...Teit moderering mener jeg...

 

 

Hvor mye skader det å nevne tittler som "Bulletproof.Monk.DVD.SCREENER.SVCD-TCF"?

Nå skal ikke jeg gå ut å kritisere modereringen til andre, men jeg synes nok også at det var litt strengt. Jeg har riktignok kun sett reaksjonen, og ikke sammenhengen det ble nevnt i, så jeg skal ikke uttale meg bastant om saken.

 

Skal også sies at vi har en liten prosess på gang der vi prøver å få klarhet i en del spørsmål som det utvilsomt har vært ulik tolkning av. Dette gjelder bl.a. snakk om kopiering av film/musikk.

 

Ellers så må jeg si at jeg synes kvaliteten på forumet har gått betraktelig opp den senere tiden, etter at det en periode var på et heller labert nivå. Dette betyr at man i alle fall beveger seg i riktig retning.

 

Vi ønsker at dette skal bli et bedre forum, og har du eller andre noen konkrete forslag til hva som bør forandres slik at forumet blir et bedre sted for alle å være, så tar vi mer enn gjerne i mot disse forslagene :)

 

Forøvrig så vil man alltid finne folk som har sprikende meninger om hva som foregår. Det blir litt som politikk: Har man et sentrumsdominert styresett så vil folkene både på høyre og venstresiden klage over måten ting blir gjort på.

Lenke til kommentar

Skal bli spennende å besøke denne delen av forumet også! Bestemte meg for å være litt mer i off-topic og så desverre at denne P&R-delen var stengt, men nå er den oppe igjen :woot:

 

Ang. snille/ slemme moderatorer er dette egentlig ikke så veldig relevant da dette er et høyst privat forum og det er fullt frivillig om man vil være her. Ikke bryter de norsk lov heller. Og at det er så utrolig mange innom her sier vel sitt....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En ting DesertGlow, som er litt off-topic, men ser andre har prøvd seg.

 

Tror du virkelig at forumet hadde tatt skade om dere hadde åpnet knuten litt? Jeg mener, vi er alle mennesker.. Selvom noen trenger at noen passer på litt bør vi alle klare å passe på seg selv..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...