Gå til innhold

Nokia 3660 eller SE Z600?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer an på hva du trenger... Trenger du en telefon med en nokså bra kamera og lite funksjoner, velger du Z600, trenger du en mobil med bra kmera og mye funksjoner velger du 3660...

 

 

Nokia 3660 har Symbian som gjør at du kan laste ned mange programmer, kan ta opp video (med lyd tror jeg) veldig bra fargeskjerm, VGA-kamera og nye (bedre?) taster (I forhold til 3650) ;)

 

Jeg ville nok valgt 3660 framfor Z600, men det kommer veldig an på hva du trenger...

 

Edit: Skjerm... 3660 har 176x208 og Z600 har 128x160... Mye bedre altså...

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar

Det er veldig vanskelig å sammenligne disse mobilene, ettersom de er i to forskjellige "ligaer" Det er som at Start skulle spille mot Real Madrid.. :p

Hvis du sammenligner 3660 og Z600 på f.eks Esato, vil uansett 3660 være bedre på alle punkter...

 

Z600 kan sammenlignes med E700, LG G7100, LG G5400 o selfølgelig T610/630...

 

Lykke til med valget..!

Lenke til kommentar
[quote name='Mr.fungus' date='16/02/2004 : 14:36'] Det kommer an på hva du trenger... Trenger du en telefon med en nokså bra kamera og lite funksjoner, velger du Z600

[/quote]
Erru helt på jordet eller? Z600 har MASSE funksjoner og fikk terningkast 6 på amobil.no sin test på denne kategorien (og totalt).....du bør kankje ta en backup research før du øser ut om ting som du tillsynelatende ikke vet alt om!!!!
Lenke til kommentar

Slabbedasken: Mr.fungus er i allefall mer opplyst enn deg.

Z600 er ingen funksjonsrik mobil. Symbian gjør at 3660 knuser den lett.

 

Eneste Mr.fungus tok feil på, var når han sa Z600 har nokså bra kamera. Det korrekte skal være at Z600 har elendig kamera :)

 

Redline_: velg 3660 siden du har behov for bra display, mye minne og skal se filmer.

Lenke til kommentar

vil ikke si at tastene veier mer enn kamera, funksjoner, muligheter, skjerm, minne +++++++++

 

3660 er et genialt valg, men dersom prisen på 3650 er dels lavere enn 3660 så ville jeg valgt 3650 da tastene lærer du deg kjapt.

Prøv å husk første gangen du skulle skrive sms.. du syntes nok det var et ******..

 

:p

Lenke til kommentar

Før noen går i tottene på hverandre her så må man se på kvalitet og kvantitet !

nokia 3660 har helt klart bedre kamera, og man har mer minne å "rutte " med ! Den har også større skjerm og forbedret skjerm ,men sist men ikke minst fornyet tastatur !!

Men etter min mening så er dette ikke atraktivt p.g.a STØRRELSEN!!! Humungus-enormus !! :w00t:

Z600 har jeg selv og må si at jeg er enig at det er elendig kamera på den !

den har alt for lite minne og noe tykk !

MEN !!! det gjør meg ikke noe fordi sony ericsson telefonene funker alltid og det er høy kvalitet på de !

I sammenlingning mot tilsvarene telefoner så får man mest for pengene ved å kjøpe en sony ericsson telefon !

sa&ck :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...