Gå til innhold

Den typiske amerikaner.

dimiles

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hentet fra tråden spesielle klær på TG, der du ser dette:

Jeje. Ett spørsmål: Hvordan kler man seg ut som amerikaner?

Jeg gidder ikke å legge på meg så det er uaktuellt.

Burger i ene hånden, hagle i den andre, og "god bless USA" på capsen? Pute på magen og jaktvest kan med fordel brukes.

Synes dette var en morsom beskrivelse :green:

url

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
jeg synes beskrivelsen var smårasistisk.

Tror du skal være heller forsiktig med å klage på at noen er rasistiske ja...

:roll:

Tidig beskrivelse....

Endret av TLZ
Skrevet

amerikanerne sliter med mye fedme, og spiser mange burgere...usa er jo faktisk burgerens hjemland...derfor er burgeren en naturlig ting å ha med. usa har ekstremt mange privateide våpen (og mange mord), så hagla i hånda passer fint inn. amerikanere flest er også patriotiske, så god bless america på capsen er ingen uvanlig ting for en amerikaner. men jeg forstår at usa for deg er et glansbilde, men vi andre ser faktisk litt mer realistisk på det..

Skrevet

amerikanerne sliter med mye fedme, og spiser mange burgere...usa er jo faktisk burgerens hjemland...derfor er burgeren en naturlig ting å ha med. usa har ekstremt mange privateide våpen (og mange mord), så hagla i hånda passer fint inn. amerikanere flest er også patriotiske, så god bless america på capsen er ingen uvanlig ting for en amerikaner. men jeg forstår at usa for deg er et glansbilde, men vi andre ser faktisk litt mer realistisk på det..

Amen :green:

Skrevet

Egentlig ikke der, det ER mange amerikanere som er sånn.

men det blir jo liksom det samme som å si til en afroamerikaner at han er "SVART" for han er jo det, men det er fortsatt rasistisk... :roll:

Skrevet
er mange afrikanere som er late også...

Virker som om at du ikke tålet at noen kommer med en eneste negativ kommentar om ditt precious amerika, men det må du før eller senere innse at du må.

Skrevet
er mange afrikanere som er late også...

Virker som om at du ikke tålet at noen kommer med en eneste negativ kommentar om ditt precious amerika, men det må du før eller senere innse at du må.

You go girlfriend :p

Skrevet

Artig beskrivelse.

Men dette er jo faktisk rasisme mot amerikanere på lik linje med hvis jeg hadde "hengt ut" irakere "med kebab i hånda og hodeplagg større enn bestemor".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...