Gå til innhold

Bannet fra en by på Naboo (SWG)


Anbefalte innlegg

:mad: jeg spillte Star Wars: Galaxies og var i en by på Naboo (husker ikke navnet) jeg spilte på Eclipse. I allefall møtte jeg en drittsekk som sa noe sånt som at "Take off your close or I city ban you" jeg så stygt på han og ba han dra til et vist sted og stikke en veldig spessiel ting opp

i anus, så spurte jeg kan hva han mente med City Ban og hvor gammel han egentlig var :roll: Han lo stygt og sa "mohaha, you will soon notice" 2 minutter etter på kunne jeg ikke bruke noen ting i den byen, jeg kunne heller ikke snakke med noen :mad:

Er det noen SWG folk eller lignende jeg kan maile og oppheve denne bannen :angry: det er svært plagsomt at sånne små cp barn skal ha i det hele tatt mulighet for admin rettigheter. :thumbdown:

 

 

Takker for alle svar :)

 

mvh Eirik :p

 

(ikke gi meg kritikk fordi jeg liker og bruke smiley's ;) )

Endret av BluE_fUnc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du logg fra det som ble sagt? Hvis du har, så burde du sende mail til SWG support og forklare det som skjedde. Da tviler jeg på at den fyren kommer til å ha særlig med admin-rettigheter lenger, og hvis du er heldig blir han bannet fra hele spillet :).

jeg har ikke logg av samtalen nei :dontgetit:

Er det noen annen måte jeg kan bli ubannet, jeg spurte også hvorfor han hadde admin rettigheter da sa han "it's our city, we can do what we want" :angry:

Lenke til kommentar

I SWG kan spillerne (i Guilds) bygge sine egne byer. At noen banna deg fra SIN by er da ikke noe å ta på vei for. De har lov til å gjøre hva de vil innenfor sine egne bygrenser, og at du yppa deg på sjefen i byen hjalp nok ikke stort.

 

Det er rett og slett ingen bunn for en klage her, så lenge det er ekte mennesker man spiller sammen med får man alle typer. Også de som ikke er helt politisk korrekte og dødssnille med alle de møter. Husk, en som rollespiller å være "dark side" skikkelig vil aldri være høflig og snill. Det var neppe darth vader heller.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
I SWG kan spillerne (i Guilds) bygge sine egne byer. At noen banna deg fra SIN by er da ikke noe å ta på vei for. De har lov til å gjøre hva de vil innenfor sine egne bygrenser, og at du yppa deg på sjefen i byen hjalp nok ikke stort.

 

Det er rett og slett ingen bunn for en klage her, så lenge det er ekte mennesker man spiller sammen med får man alle typer. Også de som ikke er helt politisk korrekte og dødssnille med alle de møter. Husk, en som rollespiller å være "dark side" skikkelig vil aldri være høflig og snill. Det var neppe darth vader heller.

Ørrrr...... :dontgetit:

Det var vel heller han som "yppa" med meg var det ikke? når det kommer en idiot bort til meg og ber meg ta av meg klærene synes jeg hadde min fulle rett til og fortelle han med de grusomste ordene jeg kjenner om hvor fæl og vulgær han var.

Lenke til kommentar
I SWG kan spillerne (i Guilds) bygge sine egne byer. At noen banna deg fra SIN by er da ikke noe å ta på vei for. De har lov til å gjøre hva de vil innenfor sine egne bygrenser, og at du yppa deg på sjefen i byen hjalp nok ikke stort.

 

Nå har jeg aldri spilt star wars g før, men synes dette hørtes merkelig ut. Selv om man er sjef et sted kan man vel ikke banne alle og enhver. Nei, holder meg unna rpg til world of warcraft kommer ut. Det er DET som teller :thumbup:

Lenke til kommentar

Neh, er man sjef så kan man gjøre hva man vil, det er tross alt bare et spill.

(det rimte tilogmed).

Klart han var litt barnslig, men å gå så direkte frem var nok for å lure nøyaktig den reaksjonen ut av deg. Rollespiller han som ond character, så er han ond.

 

La meg ta ett eksempel fra et annet spill, Eve Online.

Der kan også de som ikke vil være erkesnille, bli pirater og tyver som robber intetanende spillere. Bare de holder seg utenfor sikkerhetssonene som politiet i spillet vokter over. Mao. er det helt på egen risiko å reise langt ut i galaksene.

Slikt gameplay er også supportet av utviklerne, da det ikke er så mange NPC-monstre ute i galaksen, men ekte spillere som er motstanderne. og dermed mer realistisk.

 

Var helt n00b, og rota rundt stille og rolig og skaffa penger ved å grave ut asteroider og selge jernet. Chatta samtidig i "newbie public" kanalen. Jeg spurte om de visste om noen gode trade ruter. En kar som sa han visste ei kjempebra rute, bare å komme det. Jeg, blåøyd som jeg var, hoppa avgårde og dro til planeten han nevnte. 2 sekund etter jeg kom inn i sonen, ble jeg tatt i et bakholdsangrep av 5 pirater som skjøt meg i småbiter og rappa pengene jeg surt hadde spart opp. Så fikk jeg priv message fra fyren "Don't believe everything you hear, let that be a lesson".

 

SWG har full mulighet for å være ekkel også, og da nytter det ikke å klage til admins om at han "fornærmet" deg. Bare å ignorere det å dra til en annen by da.

 

Darth Vader var neppe en kjempesnill bamse mot alle og enhver han heller.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
jeg så stygt på han og ba han dra til et vist sted og stikke en veldig spessiel ting opp i anus

og dette mener du var en politisk korrekt reaksjon på det han sa?

 

oh come on, du er jo ikke grammet bedre sjøl.

ehrm :angry: da skulle jeg gjerne likt og vite din reakjon vis en gutt kommer bort til deg og sier "ta av deg klærene" :ermm:

Lenke til kommentar

Du må for det første tenke på at det ER ET DATASPILL.

Reality check. Du var nøyaktig like ille når du kalte ham alt du gjorde.

Han hadde neppe tenkt å banne deg fra starten av, kanskje han bare kødda.

Men ombestemte seg når han så for en fjortis-reaksjon du fikk.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...