Gå til innhold

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA


Anbefalte innlegg

OPPDATERING! LØSNING!

 

Copy/paste meg selv i en annen tråd, tenkte dere ville vite det samme!

 

"Jeg har 2x512MB Twinmos 3200 og XP2500@3200, med begge brikkene i så får jeg en hel drøss med blåskjermer helt sporadisk og i det siste et par "blablabla programmet må avsluttes", jeg tok ut den ene brikken og fikk enda flere blåskjermer og ingen av programmene ville kjøre stabilt... Nå satt jeg i den andrer brikken og alt funker kjempestabilit! Jeg har også prøvd dette (uten hell), sette timeren fra 2.5 til 3. Bytte plasser på brikkkene fra 1-2 til 1-3...

 

Min (og mange andre sin) observasjon for å finne ut av om du har bra RAM er å kjøre Super Pi. Med begge brikkene installert fikk jeg opp en feilmelding. Med den ene (defekte) brikken, krasjet programmet med en gang. Med den fungerende brikken gikk alt bra og jeg klarte det på 49sek"

 

Hurra!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ike skyt meg hvis jeg tar feil, kan godt være et helt annet program, men... Må man ikke kjøre memtest86 fra diskett? Samtlige av mine disketter er rett å slett så gamle at alle inneholder feil, fant det ut da jeg skulle flashe mitt 9600pro kort... Super Pi var lite, enkelt, og ga meg resultater på sekundet! Gjerne kom med andre forslag til programmer fordi jeg er INGEN ekspert på dette området, men fant altså en løsning som funket for meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...