Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha ny pc og lurer på om disse delen passer sammen:

*MSI K8T NEO-FIS2R Hovedkort Socket 754

K8T800, SATA, GbLAN, ATX, Raid, Firewire

*AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz

Socket 754, 1 MB cache, OEM

*Thermaltake Venus 12 CPU-Vifte

A1744 Socket 754/940-AMD Opteron/AMD 64

*TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack

Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs

Det jeg er mest i tvil om er rammen, har hørt at Twinmos ikke passer i alle hovedkort..............

Og hvis noen har noen STILIGE men og gode kabinetter tar jeg gjerne imot forslag.

Men helst ikke over 1500kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som det kan være litt trøbbel med er RAM'en ja. Som "jag" skrev her kan kanskje hjelpe deg. Har faktisk tenkt på et nesten identisk oppsett selv jeg, men jeg er litt usikker på RAM'en.

Og ellers er Chieftec Matrix Big Tower et fint og stort kabinett.

Skrevet
ville ha valgt AMD 3000+

Tja... Det er ikke mye som skiller de, men jeg ville gått for 3200+. Det er da bare å slenge seg på løpet, hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet
ville ha valgt AMD 3000+

Tja... Det er ikke mye som skiller de, men jeg ville gått for 3200+. Det er da bare å slenge seg på løpet, hvis du skjønner hva jeg mener.

3000+ er billigere og yter bedre på noe

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
ville ha valgt AMD 3000+

3000+ er billigere og yter bedre på noe

Dummeste jeg har hørt. Hvordan kan den yte mer, når den ikke er like kraftig?

Skrevet

Selvom 3200+ yter bedre enn 3000+, så tviler jeg på at brukeren hadde lagt merke til den helt store forskjellen mellom de to.

Jeg ville heller brukt de 500 kronene du sparer ved å kjøpe 3000+ på noe annet som f.eks. bedre skjermkort, stiligere kabinett eller noe helt annet.

Skrevet
endre' date='14/02/2004 : 18:39'] Selvom 3200+ yter bedre enn 3000+, så tviler jeg på at brukeren hadde lagt merke til den helt store forskjellen mellom de to.

Jeg ville heller brukt de 500 kronene du sparer ved å kjøpe 3000+ på noe annet som f.eks. bedre skjermkort, stiligere kabinett eller noe helt annet.

Pointet er at slike påstander må forklares.

Er enig i at han sikkert ikke vil merke forskjell..

Skrevet

Hei!!

Jeg ville gått for dette kabinettet sammen med denne PSU'en...Det er det jeg har, og jeg er storfornøyd!!!PSU'en er utrolig stabil og nesten ikke hørbar, og kabinettet er dritstilig med et par led-vifter og en cathode!!:)

Her er et bilde av mitt personlige Aero S-204:

Imgp0109.jpg

Mvh Tomzern :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...