Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva er Gmt.exe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er Gain eller Gator som det kalles. Spyware og noe skikkelig dritt. Kommer som oftest med Kazaa.

 

Du må først drepe prosessen som heter gmt.exe før du kan slette den.

Deretter tømmer du de filene som kan slettes i katalogen hvor gmt.exe ligger.

 

Søk i registeret med Regedit og finn alle referanser til gmt.exe og slett dem.

 

Ad-aware skal vel også fjerne denne om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Må du være grei mann, les på forum og C|NET's sider. Spybot er utgitt av samme selskap som har utgitt en drøss andre varianter av Spyware removal tools som faktisk INSTALLERER spyware.

 

Hold eg for guds skyld unna den

Hmm, kan du begrunne denne uttalelsen. Gjerne med linker til de forum og artikler som påstår at den ekte spybot er spyware. Inntil du beviser dette med troverdige kilder er dette noe av de mest tøvete jeg har lest på lang tid på forumet. Min personlige betrakting...

 

Jeg snakker forøvrig om denne Spybot. Ikke den versjonen som dukker opp dersom du skriver spyboot (to o'er) i google, som jeg ikke kan utale meg om.

 

Oppdatert info, denne artikkelen står på den ekte Spybot sine hjemmesider, som kanskje er grunnen til den rare advarselen din Hawkie:

Big fake warning     5. February 2004

For the past two weeks, I got massive complaints from people who saw recommendations for Spybot-S&D on some TV show or heard about it on TV, and tried to go for it through the TV/radios website. Somehow, a bad link to Spybot-S&D is on its way and leading people to think that SpyHunter or SpyKiller would be the recommended Spybot-S&D. People downloading these two are forced to pay to remove spyware, and in the case of SpyKiller are even directed to us for support!

 

So my warning: please double-check what you've got before you pay anything!

 

Also, if you were mislead to SpyHunter or SpyKiller through Google AdWords, please contact Google. Google promised me some weeks ago they wouldn't do any more advertisement on my trademarked name "spybot", but I again receive complaints that they do, and this struggle with Google is going on for 4 months now.

Endret av kjhanken
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke annet enn si meg fullstendig enig med kjhanken

 

Spybot S-D er det IKKE noe i veien med..er dessverre bare så voldsomt mange som bøffer og ødelegger, nettopp fordi Spybot er så bra.

 

Og ja..kan du som klagde fortelle meg hvorfor jeg IKKE finner spyware med ad-aware etter å nettopp ha reinnstaller spybot?..err..nei..tenkte meg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...