Gå til innhold

Hvilket skjermk. holder stabil FPS på 100 uansett?


Haugnæss

Anbefalte innlegg

jeg har et gf4ti4200 kort, 4x agp. det suger i smoke. fucker aim .

 

så jeg har bestilt amd64 3200 for å skjekke om det hjelper på fps.

 

 

Jeg har et forslag, dropp AMD64 til mange tusen, og kjøp et nytt SKJERMKORT til rundt 1500. (Leses med syrlig sarkastisk stemme, med ironisk trykk på ordet skjermkort)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Steam (hl-cs) har en spærre på 100fps så jeg ser ikke vitsen i å kjøre høyere. skjermen kjører 120htz i 640x480 å med fps_max "2143523" får jeg ikke høyere enn 99,9-100. burde egentlig holde :p . CS krever mere cpu enn skjermkort faktisk så ATI kort til 2k trenger du ikke. Min pc (se sign) kjører 100fps absolutt overalt. selv i b1 aztec med record on.

developer 1..?

Lenke til kommentar
Ligger alltid rundt 190 fps jeg med 9600xt

Nice. Et bevis til at man IKKE trenger 9800 pro og så videre... P.S C4astor jeg merker en liten forkjell :cool:

ahh, absolutt ingen vits i å ha på developer 1, det gjør bare at man skyter og går tregere, bare test selv, ta tida på kor lenge det tar å tømme magasinet på en galil feks med developer 1 og 200fps og med developer 0 og 100 fps

Lenke til kommentar

Tror jeg ville anbefalt GF ettersom jeg har en del venner med ati som opplever fps drop (jeg er en av de) og da snakker jeg om kortene i dimensjonen 9700 og 9800

Men det er også mange som har stabil fps med ati, det har vel sikkert med resten av harwaren og gjøre også?`Gå for GF (selv om jeg liker ati bedre^^)

Lenke til kommentar
Ligger alltid rundt 190 fps jeg med 9600xt

Nice. Et bevis til at man IKKE trenger 9800 pro og så videre... P.S C4astor jeg merker en liten forkjell :cool:

ahh, absolutt ingen vits i å ha på developer 1, det gjør bare at man skyter og går tregere, bare test selv, ta tida på kor lenge det tar å tømme magasinet på en galil feks med developer 1 og 200fps og med developer 0 og 100 fps

Det er det dummeste jeg har hørt!

 

Hva får deg til og tro at du skyter saktere med developer 1?

Lenke til kommentar
Det er rett og slett teit å tro at man må ha det råeste innen data for og spille cs!! Det er basert på snart et urgamelt spill som skulle kjøre HELT greit på de fleste maskiner! Selv et geforce 4 ville være helt overkill for Halflife  ;)

Så sant som det er sagt.

 

Kjører stabilt med over 100fps uansett røyk osv i CS og jeg har bare et Ti4200 som er litt klokka. Å Kjøpe et bedre skjermkort for å spille CS er bortkasta penger. En kajppere cpu hjelper mere. Men uansett. Hvis man må ha over 100fps jevnt i CS da er man rett og slett dårlig å spille. Det er en myte at man gjør det bedre med sykelig høy fps. FOrskjellen mellom 60 og 100 er "ikke målbar" med menneskelige sanser uansett

nub :laugh:

Lenke til kommentar

Personlig har jeg et Gainward GeForce4 Ti4200 64MB DDR klokket til 300/600 MHz, og har alltid 100 FPS, men det kommer jo såklart an på minne og CPU. Jeg har AMD Xp2500 og 512MB DRR 333MHz.

 

Med andre ord: Det skal ikke mye til for å få 100 FPS i CS.

Endret av maestr0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...