Gå til innhold

Skal ha ny mus men klarer ikke å bestemme meg


Anbefalte innlegg

Jeg var på Elkjøp idag og leverte tilbake en MX500 som jeg har prøvd i fire uker, og har lagt inn en bestilling hos Komplett på en IE 4.0. Jeg syntes MX500 var litt for stor

MS 4.0 er jo større en MX 500 da...

 

 

 

Personlig så synes jeg MX500 er bedre... jeg prøvde MS 4.0 hos en venn, og den passa ikke særlig bra til hånda mi...

 

men ta den som passer hånden din best... dra til en elkjøp butikk å test noen der, se hvilken du liker best!

 

 

Hvis du spiller, så ville jeg nok ikke annbefale en trådløs mus, det har med å henge litt etter der.

 

 

Jeg kjenner en som har fjernet loddet i MX500 musen hans :thumbup:

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hanel lever batterier med kapasitet 2300mAh se akamrera.no

ellers så har c. ohlson lader og batterier med god kapasitet

 

ellers så er jo mx-700 med docking min egen mus og på func 1030 fungerer det best for meg

 

mx-500 er jo mx-700 med hale og den beste musen selvom den synes litt lett for meg.

 

ie 4 synes jeg er litt for liten og ville heller hatt ie 3 om jeg MÅ ha M$

 

EDIT: med liten for ie4 mener jeg Flat passer ikke fingre/hånd/unaturlig

Endret av DDFC
Lenke til kommentar
Har selv IME 4.0 er kjempefornøyd med den. Når jeg kjøpte den så måtte jeg velge mellom MX 500, MX 700 og IME 4.0 Men valgte IME 4.0 fordi den var best å holde i og lettest pluss at den hadde vertical og horizontal scroll. I tillegg så er microsoft sine muser kommen best ut i test på laserne. :yes:

Så jeg sier gå for IME 4.0 :thumbs:
Lenke til kommentar

Bare en ting å si om (PC)mus. Logitech MX700 :thumbs: er bortimot den mest perfekte mus jeg har prøvd.. presis, glir lett, lang bruke tid pr. lading, oppladbar og den er som støpt for mine hender.. sitter nesten fast når jeg slapper av i hendene...

 

Hva mer kan du be om.. :thumbup::thumbup:

 

dere kan si hva dere vil men hvis dere synes den er "tung" :scared: har jeg bare et råd til dere.. KOM DERE I FORM!! start å tren.. løft kabinetet deres en 10-20 ganger per dag.. vil sikkert hjelpe.. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...