Petterahl Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 (endret) Hva er det som tels mest av Core eller Minnet på overklokket skjermkort? har PowerColor 9800PRO Endret 12. februar 2004 av Blade_
Petterahl Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Skrevet 12. februar 2004 (endret) Opsi sorry Endret 12. februar 2004 av Blade_
Nitromarsjipan Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Jeg hvet ikke hva som er vanlig på 9800 pro kort, har et 9800se kort som jeg har flasha til pro, det klokker til 442/367, jeg har zalman heatpipe og ingen minnekjøling.
Petterahl Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Skrevet 13. februar 2004 og et spørsmål til. har det noe om man kjører Fast Write på eller om man deaktiverer den? har det noe å si på klokkingen? Det samme gjelder 8x AGP eller 4x. har det noe å si?
Merlin Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 og et spørsmål til. har det noe om man kjører Fast Write på eller om man deaktiverer den? har det noe å si på klokkingen? Det samme gjelder 8x AGP eller 4x. har det noe å si? Fast Write skal stå på for best ytelse og det har ikke noe å si på klokkingen 8X AGP eller 4X AGP er ikke så stor forskjell (minimal), men hvis du har det så selvfølgelig slå det på. For å øke ytelsen på ditt kort er det best å klokke ram grunnet bandwitdth øker (båndbredde), men klokk begge to til du når et makspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå