Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg nå prøver å installere Republic kommer jeg som regel ikke langt.

Mellom punktet der jeg velger mappe å legge det i og de første 5 sekundene av installasjonen stopper det opp og forsvinner. Det er bare POFF og vekke.

Hva kan være feilen? Hadde det på dataen min for et par måneder siden. Etter det har det vært urørt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du prøver å installere enten en piratkopi eller fra en brenner. Om du har orginalen, ikke installer fra brenner, men fra CD ROM istedet. Om du kun har brenner kan du lage et image av spillet til harddisken og installere det via Daemon Tools...men da går jeg ut fra at du har orginalen.

Skrevet

Har det originalt ja. (Rep: The revolution)

Men har kun dvd brenner. Rart igrunn. Det fungerte fint å installere på nøyaktig samme brenner for 2 måneder siden. Prøvde og på en annen data i jula (også der DVD-brenner, og det funket helt fint)

ARGH :no: Blir så sint.

Skrevet

Du har muligens kjørt windows update i løpet av de siste to månedene ;)

Har hatt samme problemet selv, derfor er det greit å ha en billig CD rom i maskinen, just in case.

Skrevet

LOL

Har selv forbannet alt og alle over dette flere ganger. Hadde forstått om det var en piratkopi, men når man løper ut og betaler 500 spenn for et spill så er det veldig irriterende når det ikke vil fungere pga man bare har en brenner i maskinen.

Skrevet

Du kan jo prøve, men da du tidligere har spillt det kan du ikke klage på produktet i og med at det egentlig virker.Du kan i og for seg kopiere innholdet på CDene over i en temp mappe på harddisken (copy+paste) og installere derfra. Når du så skal spille må du fremdeles ha CDen i CDromen for å spille, selv om du installerte fra HDen.

Skrevet
Det kan forklare saken. Dette skal til høyeste hold (Bill Gates)

Sende mail til microsoft og kjefte over den udugelige feilen og kreve oppreisning.

Hva hjelper dette? :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...