Gå til innhold

MEDION MD7479AF 19" lcd noe og satse på?

leffa

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker gjerne at folk kommer med uttalelser om denne skjermen. Prøvd og søke på nette vanskeli å finne noe om den. Er den vert pengane?? Korleis er respons tid og slikt? Selgeren på elkjøp viste ingen ting. Ej spurte etter dvi inngang han bare såg dumt på mej.

Den selges på elkjøp til 5995

link:Madion MD7479AF

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke kjøpt denne.

Grunnet:

Ikke mulig å finne noe produkt omtale over hele internett....

Antakelig bare analog vga inngang .

Ingen tekniske detaljer vedr. responstid,kontrast,lysforhold etc.

Produkt koden finns ikke på medio.de engang , ikke liknende utseende lcd eller .

Medion er oem selskap for fører f.eks asus laptoper under deres navn.

Gå heller for ekte brand (samsung ,hitachi,osv , ikke oem ) .

Skrevet

der var kun analog inngang på den. Faktisk var de kun analog inngang på alle lcd skjermene dem hadde på elkjøp. Trur kansje ej skal låne den i 30 dager å sjå om ej er fornøyd. vist ikkje er de bare å levere fra sej og få igjen pengene.

Skrevet (endret)

Elkjøp? Du kan sikkert finne noe bedre til samme pris andre steder. Dessuten så har de den sikkert ikke inne. Bare en lokkevare. Når du kommer og skal ha den så prakker de på deg en som er dobbelt så dyr og som har "AutoAccountAndPocketEmptierWithoutWarranty" eller AAAPEWW som selgeren vil hevde er en ny teknoloigi som vil revolusjonere bransjen :)

Bare med et kjapt søk i hw.no's prisguide fant jeg en haug med skjermer som var billigere og ikke minst bedre. Et par Samsung'er bl.a.

Endret av C4STOR
Skrevet

planen er i grunnen å låne den skjermen før ej drar på tg. Har 21 "crt men blir litt tungt til tg. So tenkte ej sku ta å teste ein lcd. Men har liten lyst å gå ned i skjerm størrelse. De fine med elkjøp er at man bare kan levere den tilbake etter 30 dager å få pengene igjen vist man ikkje er fornøyd. Men synest selv at de skjermen der er litt tvilsom, finner ingen data noen plass på den.

Skrevet

leffa.

Jeg finner intet om denne skjermen jeg heller, ikke en gang på produsentens egne sider...

Dette var mystisk.

Skjønner tankegangen din om TG, selv om jeg personlig ikke støtter den.

Skrevet

De har tatt inn en 19" Medion LCD på komplett.no nå. Men det er ikke samme modellen. Det står ikke noen info eller linker på komplett sine sider.. men det er godt mulig det står noe på medion sine sider.

Skrevet
leffa.

Jeg finner intet om denne skjermen jeg heller, ikke en gang på produsentens egne sider...

Dette var mystisk.

Skjønner tankegangen din om TG, selv om jeg personlig ikke støtter den.

Helt enig med dahle her.

Ikke var den noe spesielt billig heller .

Jeg brukte en halvtime i går for å finne noe om denne med google.

Hos medion.de er det ingen referanser til denne .

Den 19" de har der ser helt annerledes ut .

Dette er helt sikkert en skjerm med low end type tft produsert av

en heller ukjent produsent som oem til medios (som alt annet medion) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...