Gå til innhold

Nytt Sjermkort...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Om du spiller mye ville jeg kanskje gått for et sånt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl

Ikke fra merket power color NEI! :thumbdown:

Kan ikke bare skrive ikke Power Color nei. Du må da komme med en begunnelse hvorfor du ikke ville valgt dette kortet.

Det er et "billig" merke. og mange av deres kort har dårlig kvalitet og Kjøling hvis dere ikke får fått med dere det. de skulle vist ha byttet vifter på disse gjeldene kortene men fortsatt er det mase klager med Power color.

Det beste hadde jo vært og kjøpt Hercules men så mye kvalitet og programvare trenger man ikke . sapphire har lite klager, og er nok det kortet som gir mest kvalitet, kjøling og ytelse for pengene. dette så jeg foresten også en test om pris /ytelses kort, som hadde bra kvalitet og kjølings løsninger, der sapphire scoret MYE høyere på kvalitet enn power color sine som var en av de merkene som lå nederst på listen...

Endret av AMD_XP3000+
Skrevet
Om du spiller mye ville jeg kanskje gått for et sånt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl

Ikke fra merket power color NEI! :thumbdown:

Kan ikke bare skrive ikke Power Color nei. Du må da komme med en begunnelse hvorfor du ikke ville valgt dette kortet.

Det er et "billig" merke. og mange av deres kort har dårlig kvalitet og Kjøling hvis dere ikke får fått med dere det. de skulle vist ha byttet vifter på disse gjeldene kortene men fortsatt er det maseklager med Power color.

du er bare dum i hue.

de har gjort den feilen EN gang med R9800pro og det var at kjøleribba ikke satt ordentlig!

har ikke hørt om andre som har tatt det opp.

dedssuten er powercolor BBA kort akkurat som sapphire.

det må du ha lært til nå!

ikke fly rundt på forumet og snakk om ting du tydeligvis ikke har peil på.

:no::no:

men så til topic igjen: jeg syns det powercolor kortet er et bra alternativ jeg!

bare kjøp et R9600XT kort, og du blir meget fornøyd skal du se!

Skrevet (endret)
fortsatt er det maseklager med Power color.

du er bare dum i hue.

de har gjort den feilen EN gang med R9800pro og det var at kjøleribba ikke satt ordentlig!

men så til topic igjen: jeg syns det powercolor kortet er et bra alternativ jeg!

(QOute)

Du tar så feil du. Power color er ikke et merke man kan stole på. sånn er det bare. og det er jo ikke så rart når dette er et såkalt "billig merke", sånn er det med det med det meste som er billigere enn vanlig, da går det som oftest på bekostning av kvalitet eller andre ting. med andre ord, du får det du betaler for!

Jeg kommer ALDRI til og kjøpe skjermkort fra power color, bedre og betale noen hundringser esktra og få noe som er bra sier jeg bare. :cool:

Endret av AMD_XP3000+
Skrevet
fortsatt er det maseklager med Power color.

du er bare dum i hue.

(QOute)

Du tar så feil du. Power color er ikke et merke man kan stole på. sånn er det bare. og det er jo ikke så rart når dette er et såkalt "billig merke", sånn er det med det med det meste som er billigere enn vanlig, da går det som oftest på bekostning av kvalitet eller andre ting. med andre ord, du får det du betaler for!

Hmm.... Den nye revisjonen av PowerColor 9800 Pro er jo identinsk med Sapphire sitt 9800 Pro... Begge har Samsung minne, men PowerColor sitt klokker best. Og begge er Build by ATi så kvaliteten er jo den samme :roll:

Skrevet

du får en bra vare ja!

det er ingen problemer med disse kortene..

rett å slett..

men de har skifta kjøleløsninger uansett, så kjøper trenger ei bekymre seg.

dette blir for dumt!

Skrevet

Jeg hadde i hvertfall ikke hatt noe problem med å kjøpe Power Color nå. Greit at de har hatt problemer, men jeg har i hvertfall fått inntrykket av at de er løst.

Skrevet

AMD_XP3000+ er lol..

til topic. er det 9600xt så er det 9600xt, er ikke mye forskjell fra produsent til produsent... Jeg tror vi har litt for mange som lager radeonkort...

Skrevet

Fy fader for en idiotisk ting å si at PowerColor er dårlig. For det første så er grunnen til at "mange" her på forumet klager nettopp på dette kortet er fordi flere har det. PowerColor er etter min erfaring et meget bra kort og hvis valget sto mellom Hercules, Sapphire eller PowerColor ville jeg valgt PowerColor nettopp fordi jeg har bare positive ting å si om dette kortet. Eneste kortet jeg ville vurdert å bytte mot PowerColor er et Asus basert kort p.g.a kjølingen.

Go PowerColor :thumbs:

Skrevet
Fy fader for en idiotisk ting å si at PowerColor er dårlig. For det første så er grunnen til at "mange" her på forumet klager nettopp på dette kortet er fordi flere har det. PowerColor er etter min erfaring et meget bra kort og hvis valget sto mellom Hercules, Sapphire eller PowerColor ville jeg valgt PowerColor nettopp fordi jeg har bare positive ting å si om dette kortet. Eneste kortet jeg ville vurdert å bytte mot PowerColor er et Asus basert kort p.g.a kjølingen.

Go PowerColor :thumbs:

:yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...