Mazeking Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Sitter for tiden og spiller Ghotic2. Må si det er ganske så bra og temmelig vanskelig i starten når det gjelder fighting. Her må man man virkelig passe på hvilke monstere man prøver seg på. Artige plots og story også. noen andre som har noen meninger om dette? Simen
SirGalrim Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Jepp, dette er et av de beste data-rollespillene jeg har spillt! Men det er synd det ikke har blitt veldig kjent og solgt mer.... For det ser mørkt ut for den engelske ekspanjonen.
Mazeking Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Skrevet 10. februar 2004 Så det er laget en ekspansjon? Har du noe info om denne? Simen
Elyas Machera Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Vet bare at den heter Night of the Raven, og har kommet ut i Tyskland.
Stig_W Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Mer info om gothic kan finnes på www.gothic2.com og www.rpgdot.com Sistnevnte har egen Gothic section (paralellt med andre seksjoner for spesifikke spill) med oppdaterte nyhetet om alt innen Gothic sagaen.
Anubizzzz Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Det var det beste rolle spillet i mine øyene, helt til jeg spilte KotOR. men jeg kommer til os spille Gothic II expansion og Gothic III:D
Dinsdale Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Add-on kommer. Den kommer i mars/april. Det er jeg heeeeeelt sikker på
Stig_W Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Add-on kommer. Den kommer i mars/april. Det er jeg heeeeeelt sikker på Kansje du kunne dele en kilde med oss andre som ikke er så sikre på at det kommer med det første...?
Mazeking Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Skrevet 10. februar 2004 Hvordan healer dere andre i combat? Eneste mulighet jeg ser er å ha et healingspell eller scroll klart. Jeg har ikke kommet så langt ennå så jeg er forsatt avhengig av å spise gress (les helaingplanter) når jeg skal heale. Har ikke så mye kroner. Ække så lett å få til det i combat. Har brukt mye tid på å snakke med folk i byen kothor så jeg er kun på level 3. Simen
Stig_W Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Hvordan healer dere andre i combat? Eneste mulighet jeg ser er å ha et healingspell eller scroll klart. Jeg har ikke kommet så langt ennå så jeg er forsatt avhengig av å spise gress (les helaingplanter) når jeg skal heale. Har ikke så mye kroner. Ække så lett å få til det i combat. Har brukt mye tid på å snakke med folk i byen kothor så jeg er kun på level 3. Simen Ikke så lett å heale seg midt i en kamp...dette er også et av punktene jeg hadde håpet Gothic 2 skulle forbedre over orginalen, men den gang ei. Det beste du kan gjøre er å løpe vekk fra fienden, svelge et brød eller lignende og fortsette kampen....
ærlige_roffen Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Hvordan healer dere andre i combat? Eneste mulighet jeg ser er å ha et healingspell eller scroll klart. Jeg har ikke kommet så langt ennå så jeg er forsatt avhengig av å spise gress (les helaingplanter) når jeg skal heale. Har ikke så mye kroner. Ække så lett å få til det i combat. Har brukt mye tid på å snakke med folk i byen kothor så jeg er kun på level 3. Hvis du redigerer den derre konfigurasjons-fila, går det an å aktivere hurtigtaster for å drikke potions og lignende i kamp. (Utviklerne sier dog klart og tydelig fra om hva de synes om denne måten å spille spillet på...) Hvis du bare er level 3, bør du stort sett unngå å slåss så mye. Det er nok av monstre som kan gølve deg med ett slag.
Nolander Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Gothic 2 er et veldig bra spill. Synd det ikke har fått mer annerkjennelse(noe det fortjener). Har runda det som Mercenary, Paladin og Magician. Håper add-on'en kommer snart.
Bytex Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 (endret) Driver og spiller det innimellom nå. Er bare lvl 2 og inni Khorinis. Nok av quests å ta seg av der, har ikke blitt lommekjent heller, så mesteparten av tida går på å gå meg bort Det ER vanskelig i starten ja, jeg er ikke kommet så langt at jeg har valgt noe Guild enda, ikke har jeg peiling hva jeg egentlig vil heller. Paladin/mercenary? Eller kanskje en Fire Mage..du som har spilt gjennom med alle 3, hva foretrakk du? Prøvde å utforske hele området foran byen før jeg gikk inn, men enkelte plasser blir man most med ett slag. Spillet er visst bygd opp sånn for at man skal ha skikkelig lyst til å bli bedre i slossing. Såvidt man overlever angrep av 3 forvokste lopper i slengen..men men. Synes speech'en er fullstendig på jordet, men det er jo heldigvis bare å slå den av Makan til dårlig skuespill skal man lete lenge etter. Endret 10. februar 2004 av Bitex
skabbus Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 (endret) jeg rundet nylig med den siste av karakterene og synes forsovet at alle er rimelig bra, men min favoritt er nok mercenary . for d første så ser kule ut beyond, men de er klart best med våpen og slikt. når jeg rundet med min paladin brukte jeg forsovet bare sverd og crossbow, ga omtrent blaffen i magien, så jeg fikk mye mer ut av karakteren ved å spille som mercenary. ingen valg er dårlige, men er du nybegynner så er mercenary bra Endret 11. februar 2004 av skabbus
-kga- Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Jeg syntes snakkinga er bra jeg, da slipper jeg og lese. Syntes flere rollespill skulle hat snakking slik at en kunne lippe og lese alt som blir sakt hele tia.
SirGalrim Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Jeg syntes snakkinga er bra jeg, da slipper jeg og lese. Syntes flere rollespill skulle hat snakking slik at en kunne lippe og lese alt som blir sakt hele tia. Leser det uansett om det er prating eller ikke jeg Alikevel er det jo bra at NPC'er prater med stemmer. Men spillselskap, kutt heller ned på stemmer til uviktige NPC'er og putt inn flere valgmuligheter i samtalene igjen!
Thsan Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Spiller det nå og er Mercenary. Er i den ødelgate borgen og har funnet to scrapers mangler den siste som Diego er med i , noen som vet hvor den er ? Og Hva er best crosbow eller bow, har en composite bow og den er bedre en mange av crosbowene jeg har sett. Hva burde jeg satse på ?
stian_molvik Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Ikke så lett å heale seg midt i en kamp...dette er også et av punktene jeg hadde håpet Gothic 2 skulle forbedre over orginalen, men den gang ei. Det beste du kan gjøre er å løpe vekk fra fienden, svelge et brød eller lignende og fortsette kampen.... eller enable muligheten for quick-heal,,
SirGalrim Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 er det multiplayer? Nei, Ghotic spillene er fullt og helt single player spill Og utviklerne har sakt at de ikke vil prøve seg på noe med multiplayer før Ghotic-sagaen er avslutett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå