Gå til innhold

domenekjøp og webhosting


Anbefalte innlegg

Nå synes jeg det er inkonsekvent her. For en tid tilbake ble det "bestemt" at poster om webhoster skulle postes i webdesign. Husker det ble stort ramaskrik fra wds familien :) Nå ser jeg at det er flere slike tråder i internett og nettverk igjen, uten at noen slår ned på de. Kan vi, og moderatorene, få en endelig avgørelse på hvor disse trådene hører hjemme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (invictus @ 10/02/2004 : 17:19)
nei og _jeg mener_ at det også er feilpostinger.

Da er det bare jeg som har missforstått tilhørligheten av de andre feilpostene (som jeg trodde hørte hjemme der), men om det bare skal være hardwarebaserte innlegg i internett/nettverk, har "domenekjøp og webhosting" ingenting der å gjøre nei.

Årsaken til at wds-gjengen "avslår" disse trådene, er vel at de ikke synes det har noe med "webdesign, html og css" å gjøre.

 

Etter å ha fått klarhet i hvor landet egentlig skal ligge i "Internett/nettverk" nå, ser jeg ingen problemer med å få disse trådene til å høre hjemme i wds-kategorien.

Passer iallefall _mye_ bedre der.

Lenke til kommentar

nei ikke misforstå meg her polecat. Prøver å få frem argumenter for og imot her. jeg skriver tydelig at dette er mine meninger, og ikke en offisiell uttalelse.

 

rent generelt kan ALT plasseres i hardware, men det betyr ikke at det bør det alikevel :p

 

 

Men en ting kan jeg offisielt si, og det er at vi sliter med en del feilposter i flere hardware forum (noe vi i grunn alltid har gjort). Spesielt med poster som egentlig hører hjemme under programvare.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...