Gå til innhold

Søppel eller godkjent?


Anbefalte innlegg

:thumbdown:

I det konstruktive hjørnet idag? :p

 

 

 

Synes faktisk den stilen var kul, jai! :yes: Menyen er ikke midtstillt i boksen sin, og er overhodet ikke samme stilen som resten.

 

Hva med å mekke et kult, ganske mørkt, eller ganske lyst (les: ikke noe midt imellom lyst og mørkt) som bakgrunn til headeren, og bruke noen av momentene som bakgrunn på teksten? Tror det hadde blitt knallis! :thumbs: Sånn natt-trafikk eller noe sånt. :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kansje du kan lage knapper i samme "spiker-style" som resten av sia, og bruke denne mouseovern? (som Satyrium seff kom drassende med :thumbup: ), det kunne passe bedre til siden din enn den du har der nå (som forøvrig er ganske cool, men kansje ikke akkurat her..)..

 

keep up tha nice work! :yes:

Jeg bare må spørre... :dontgetit:

Er jeg teit vist jeg ikke forstår den forklaringen der?

Nå har jeg prøvd og prøvd men jeg får det ikke til og fungere..?? :(

Lenke til kommentar

Vel, jeg føler helt klart at d kan bli noe av siden! Jeg føler at kanskje siden burde ha hengt sammen, altså at du ikke har mellomrom mellom headeren og tekstboksen. Bakgrunnsfargen er ikke bra, som mange her allerede har sagt. Du burde også lage en definert overskrift for avdeling av teksten, også. Prøv å ordne litt på den, så får vi se om du får noe bra av siden, for slik den er per dags dato må jeg nok si at den ikke slo helt ann... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...