Gå til innhold

Norsk ordliste til engelsk Office 2003

Kreator

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg sliter litt, mtp. at jeg nettopp har installert en engelsk versjon av Office 2003, og dermed følgte det kun med engelsk ordliste. Dette gjør til at jeg selv må skaffe meg norsk ordliste, noen som vet hva jeg kan gjøre? Og hvor jeg evn. kan finne filen som trengs...? :cry:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

for dumt å betale for å få språk til office. Det finnes en utvei. Noe som kalles office_xp_multilingual_language_pack Men om den er fritt tilgjengelig vet jeg ikke. Forresten, er xp og 2003 det samme?

Skrevet

Proofing tools er pakken med alle ordlistene til office. Finnes versjoner for xp, 2003, og 2000 som jeg har sett. Husker ikke helt hvordan man tok over bare ordlista, men det er mulig.

Skrevet

hvis du er allerede er eier av norsk office xp, så kan du bare kopiere mappa "C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\PROOF", der ligger den norske ordlista.

Skrevet
Jeg sliter litt, mtp. at jeg nettopp har installert en engelsk versjon av Office 2003, og dermed følgte det kun med engelsk ordliste. Dette gjør til at jeg selv må skaffe meg norsk ordliste, noen som vet hva jeg kan gjøre? Og hvor jeg evn. kan finne filen som trengs...? :cry:

Sjekk PM !!

Skrevet

Har jeg lov til å legge ut de nødvendige filene på "hjemmesiden" min? Jeg har dem på pc-en og har ingen ting imot å gi dem til andre.

Skrevet
Har jeg lov til å legge ut de nødvendige filene på "hjemmesiden" min? Jeg har dem på pc-en og har ingen ting imot å gi dem til andre.

Kan du ikke være så snill og gjøre det. Har samme problemet selv, engelsk Office 2003 uten norsk ordliste.

Hadde du kunnet maile meg dem?

[email protected]

På forhånd takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...