Kreator Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Jeg sliter litt, mtp. at jeg nettopp har installert en engelsk versjon av Office 2003, og dermed følgte det kun med engelsk ordliste. Dette gjør til at jeg selv må skaffe meg norsk ordliste, noen som vet hva jeg kan gjøre? Og hvor jeg evn. kan finne filen som trengs...?
Lurifaksen Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 (endret) Jeg har spurt om det flere ganger før, men har aldri fått et svar som hjalp. Endret 7. februar 2004 av GeeZuZz
fredde Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Den finner du hvis du kjøper Microsoft Proofing Tools ;-)
John Kr Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Feilposting de luxe..... anbefaler Programmer.no
enden Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 for dumt å betale for å få språk til office. Det finnes en utvei. Noe som kalles office_xp_multilingual_language_pack Men om den er fritt tilgjengelig vet jeg ikke. Forresten, er xp og 2003 det samme?
delling81 Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Proofing tools er pakken med alle ordlistene til office. Finnes versjoner for xp, 2003, og 2000 som jeg har sett. Husker ikke helt hvordan man tok over bare ordlista, men det er mulig.
CyberLord Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 hvis du er allerede er eier av norsk office xp, så kan du bare kopiere mappa "C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\PROOF", der ligger den norske ordlista.
antiloop Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Jeg sliter litt, mtp. at jeg nettopp har installert en engelsk versjon av Office 2003, og dermed følgte det kun med engelsk ordliste. Dette gjør til at jeg selv må skaffe meg norsk ordliste, noen som vet hva jeg kan gjøre? Og hvor jeg evn. kan finne filen som trengs...? Sjekk PM !!
b-real Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Feilpostet. Hører hjemme under programmer-programmvare. Flyttes.
jokki Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Har jeg lov til å legge ut de nødvendige filene på "hjemmesiden" min? Jeg har dem på pc-en og har ingen ting imot å gi dem til andre.
pmarius Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Har jeg lov til å legge ut de nødvendige filene på "hjemmesiden" min? Jeg har dem på pc-en og har ingen ting imot å gi dem til andre. Kan du ikke være så snill og gjøre det. Har samme problemet selv, engelsk Office 2003 uten norsk ordliste. Hadde du kunnet maile meg dem? [email protected] På forhånd takk
jalme Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Jeg har kopiert PROOF mappa fra mitt norske office 2000. Men hvor skal jeg legge dette i min engelske office 2003?
jalme Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 ÅÅ, jeg fant noe bedre lenger nede her på forumet. Da gikk det helt fint og jeg orden på sakene.
Naits Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 ÅÅ, jeg fant noe bedre lenger nede her på forumet. Da gikk det helt fint og jeg orden på sakene. Hva fant du?
pmarius Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 ÅÅ, jeg fant noe bedre lenger nede her på forumet. Da gikk det helt fint og jeg orden på sakene. Hva fant du? Lurer jeg også på....?
XPUserz Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Se i freakforum warezforum etter Clue, den kan installeres og oversette. Ellers finner du Nyno som er mer nynorsk greie
jalme Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 siste innlegg her viste vei til problemet: http://forum.programmer.no/index.php?showt...497&hl=ordliste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå