Gå til innhold

3dmark score


Teo_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
asus p4c800 hk 2.8 er prosessor tilvanli.

 

sliter med og få den til og gå stabilt over 3,82 GHz

 

har swiftech chipset kjøler så det skulle være ok.

Jeg har ett sapphire 9800pro 128mb kort som er flasha til xt, når jeg da tar 3dmark 03 med uklokket cpu(2,8c) da får jeg 6400, jeg tror ikke det er noe galt med din score.

Jeg har så sinsykt lyst til og klokke min cpu men det stoper lissom på hastigheter over 3,4ghz!! jeg er ganske sikker på at der er ramen, min ram er ganske sugen og jeg trenger ny, er det noen som vet om den "perfekte" ramen til overklokking?

Endret av citric
Lenke til kommentar
Viket hovedkort har du? vor bra er din cpu ikke overklokket?

[offtopic] Ikke noe frekt ment, men jeg har alltid lurt på om folk tulleskriver sånn, se for eksempel i din signatur, der står det helt perfekt skrevet, maskinvaren din, men lurer på hvorfor morsmålet ditt er vanskeligere å skrive enn ditt andrespråk.

 

Som jeg sa, dette er ikke noe frekt ment, jeg kunne tatt det over PM, men lurer på om noen andre kan svare meg på dette, har undret lenge på det, har sett det en god del ganger på diverse forum[/offtopic]

 

Det var vel en ok 3Dmark score, jeg får 6800med P4 2,8@3ghz med 9800Pro@9800XT flashed. Tror du kunne dradd i litt mer hvis du klokket skjermkortet også ;)

Lenke til kommentar

hva bør jeg få med en ikke overklokket pc med intel 875p brikkesett (akkurat hvilket hovedkort det er vet jeg ikke, da det er ferdigbygd) p4 2.6 boxed, kingston 512 cl 3 pc 3200, radeon 9800pro? må snart få somlet meg til å få testet pc`n min med 3dmark 03. hva kan jeg forvente?

 

eh..trenger dere mer info om hardware da?

 

EDIT: trådstarter, jeg vet det er rart, men du må fjerne pc-specsene dine i signaturen, da det er imot reglene.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...