Gå til innhold

Kabler i kabinett...


Anbefalte innlegg

Noen som har dette kabinettet og kan gi meg instukser på hvor de diversekablene som er tilkoblet kabiettet skal? Altså de for tilkoblingene foran og den manglende Power LED kabelen (som jeg tror er den med to ledninger med en sånn 4-pins str.forsyningskontakt), kabinettet ble kjøpt fra microplex.no uten strømforsyning.

Det er altså dette kabinettet det er snakk om.

 

http://raidmax.com/products/products_displ...o=3&cID=1&pID=7

 

Dersom noen har hatt noen andre problemer de har funnet løsninger på med dette kabinettet tar jeg gjerne imot tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Retard, får da ****** meg ikke til å koble en svær 4-pins kontakt som brukes til å forsyne harddisker/CD-ROM med strøm til de tre pinnene som Power LED skal kobles til.

 

Kom med intelligente svar takk!

Hva i all verden er det for slags holdning?

Jeg oppfordrer herved alle til ikke å svare på tråden i protest mot slik oppførsel inntil han klarer å oppføre seg

Lenke til kommentar

Syns bare at folk som ikke skjønner spørsmålet ikke skal bry seg om å svar på slike spørsmål, ser helst at folk som harerfaring med dette kabinettet svarer på denne topicen istedet for å komme med klager på oppførselen min. Jeg ber snilt om hjelp, og vil helst unngå intetsigende svar! Takk.

Lenke til kommentar
Dette hørest ut som Kardemommeloven, men det er faktisk det som kommer til

å ta deg lengst. Følg retningslinjene, og

du kommer langt. Brukerne på forumet er ofte mer velvillige og skriver lengre

og mer utfyllende svar, dersom du alltid holder en høflig tone.

Brukere av forumet bes holde en høflig tone.

Bare så det er sagt.

EOD for min del...

Lenke til kommentar
Dette hørest ut som Kardemommeloven, men det er faktisk det som kommer til

å ta deg lengst. Følg retningslinjene, og

du kommer langt. Brukerne på forumet er ofte mer velvillige og skriver lengre

og mer utfyllende svar, dersom du alltid holder en høflig tone.

Brukere av forumet bes holde en høflig tone.

Bare så det er sagt.

EOD for min del...

Unnskyld for min totalt forferdelige oppførsel PT! Nå som jeg har behersket meg, kan dere vennligst slutte å whine om ting som ikke har med spørsmålet mitt å gjøre?

Lenke til kommentar

Dersom du ikke får noe fornuft av det noe dårlige spørsmålet mitt i starten, kan jeg heller si det slik. Er det noen som har erfaring med dette kabinettet og kan hjelpe meg med litt instrukser til kablingen? Dvs. kabler for tilkobling av USB og mikrofon o.l. i front, og hjelpe meg å skjønne om det er en Power LED i dette kabinettet. Jeg finner iallfall ikke kabelen til den.

Lenke til kommentar
Spectro : jeg kan svare deg, men holdningen din, tilsier at du heller vil krangle, framfor og høre på svar.. det gidder jeg ikke, så kan du sitta der med problema dine..

Les innlegget mitt over ditt, så skjønner du kanskje at det er du som har feil holdning! Siden jeg sa, unnskyld!

Lenke til kommentar

For å være litt snill;

Jeg vil annta at powerled'en ikke er så veldig skjult, så hvis du ikke finner den på forsiden av kabinettet ditt, så er det nok ingen powerled på kabinettet ditt.

EDIT: Men pass på oppførselen din i fremtiden, for det er få her som gidder å hjelpe sure troll

Endret av PT
Lenke til kommentar

Ok jeg svarer som han første som svarer. Den 3 pins power led'en skal kobles til hovedkortet. Les brukermanualen til det om du ikkje skjønner, og for fremtida ta svarene du får med takknemmelighet. Idioter som slenger dritt er det siste vi trenger her.

Lenke til kommentar

Desverre var det en 2-pins Power LED som skulle kobles direkte til strømforsyninga, pga. av denne spesielle typen Power LED søkte jeg kunnskap om dette kabinettet. Unnskyld til alle som måtte "lide" pga. oppførselen min...

 

EDIT: Desverre har jeg løst problemet på egenhånd og gidder derfor ikke å følge med den latterlige utviklingen denne tråden har fått. Fra seriøs til bare dritt!

Endret av Spectro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...