Gå til innhold

Kabler i kabinett...


Anbefalte innlegg

Herregud, at det går an å være så plagsom som å whine om oppførselen til folk å et forum der folk stiller spørsmål om data-relaterte ting! Stakkars mann Spectro! Føler med deg! jeg synes det skulle vært ulovlig å poste whine-replys om oppførselen til folk pga. at detter er et fritt land! Jeg mener.... Omg jeg finner ikke engang ord for slik-- trakassering av stakkars folk med data-problemer! Hva med han Lautsprecher? I en av replyene hans så skrev han ordet "Jævlig", ja det er helt forferdelig av meg å skrive dette ufyselige uhøflige ordet på nytt igjen men jeg bare må for å få fram poenget mitt her, ja poenget var, hvorfor begynner dere ikke å whine til han bare på grunn av at han brukte ordet "Jævlig"(ja, unnskyld igjen!)? Siden dere har så lite å gjøre at dere kan sitte å klage på oppførselen til folk i data-forum så kan dere vel også klage på Lautsprecher for bruken av det ufyselige ordet hans? Neida... Dere er helt.... hva skal jeg si.. Facister? Siden dere SKAL ha alle til å ha en superperfekt oppførsel som dere liksom har. Retningslinjene sa at brukerne på forumet burde holde en høflig tone, ikke MÅ ha en høflig tone ellers så blir du bannet og klaget på av noen brukere som SKAL ha at allesammen SKAL være som dem hvis ikke så SKAL de whines ned og bli bannet!!! Herregud som jeg føler med deg Spectro! Stakkars mann! Jeg er helt enig i alt du har sagt og er glad for at du fant ut av problemet selv! Ut med meningsløse klagere!!! PS: Jeg gidder heller ikke å se på alle de latterlige reply'ene denne topicen blir å få, for det kommer bare til å bli facist-dritt fra de personene som har klaget uansett!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ærlig talt

 

når du legger inn en post og trenger hjelp, og spør pent, i tillegg, bør du nesten kunne vente et svar. Men nå er det jo engang slik at vi som gjerne svarer for å prøve å hjelpe folk hverken får betalt for det eller innehar doktorgrad i det man svarer på. Derfor bør man kunne ha litt overbærenhet med folk som svarer som kanskje ikke har oppfattet helt situasjonen til den som har problemet, eller svarer med et ikke så fullgodt svar.

 

Like fullt syns jeg det er helt på trynet å begynne å flame en person som kanskje er en smule frustrert og lei så sent på kvelden kanskje etter en hel dag/kveld med ny pc som han ikke får opp. I dette tilfellet kunne det passe seg å gi han en lett dask på lanken, men i en konstruktiv tone, og med et snev av humor. Det er snakk om vanlig høflighet og toleranse.

 

Jeg tror ingen av de som har tatt virkelig på vei i denne tråden hadde oppført seg på samme måte som de gjorde, hadde det vært "i det virkelige liv". Det er viktig å huske på at folk på slike fora på internett er mennesker like fullt som en selv. Det er også viktig å huske på at når man legger inn slike innlegg, eller sender mail for den saks skyld, og kanskje er en smule indignert, at man tenker over det man skriver, og vurderer om man ville bruke fullt så krasse ord om en time eller to, når tingene roer seg. Ikke bare for andres skyld men for sin egen. Et lite søk på google kan gi mye rart av resultater for en fremtidig arbeidsgiver, hvis man er særlig ukritisk med ordene sine.

 

Hilsen Jørgen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...