Gå til innhold

Hvilket hk skal jeg velge til amd 64


Spyder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Other than that, there's really not much we could complain about except that the board does have its picky moments with a particular memory module. We tested the board with the Corsair XMS3700PT (TwinX) and it didn't seem to run stable. Perhaps it's just a BIOS issue and it could be fixed with newer BIOS revisions. However, for those that intends to get this board, they should really scan through Gigabyte's website for compatible memory modules before they start spending their hard-earned dollars for this baby.

 

Det med blå skrift plager meg litt da :green: men forsvinner dette probelmet med en bios update så har jeg jo ikke noe å frykte da :cool: kan noen bekrefte dette eller :thumbup:

Endret av Spyder
Lenke til kommentar
Other than that, there's really not much we could complain about except that the board does have its picky moments with a particular memory module. We tested the board with the Corsair XMS3700PT (TwinX) and it didn't seem to run stable. Perhaps it's just a BIOS issue and it could be fixed with newer BIOS revisions. However, for those that intends to get this board, they should really scan through Gigabyte's website for compatible memory modules before they start spending their hard-earned dollars for this baby.

 

Det med blå skrift plager meg litt da :green: men forsvinner dette probelmet med en bios update så har jeg jo ikke noe å frykte da :cool: kan noen bekrefte dette eller :thumbup:

Jeg tror ikke dette er noe stort problem og blir sikkert fikset av en BIOS-oppgradering før eller siden Corsair anbefaler dessuten deres "ultra low latency" 3200LL minnebrikker til Athlon 64, f.eks. Corsair CMX512-3200LL som Komplett selger:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl

 

Sjekk også denne tråden:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=203816

Lenke til kommentar

hmm er klar over det der men jeg har corsier 3700 rambrikker, og jeg har allerede kjøpt amd 64 3200+ og det gigabyte hk håper det ikke blir noe krøll med ramrikkene. Men hvilke ram brikker burde jeg kjøp dersom jeg skulle få den ustabiliteten de beskriver med min ram. og trenger jeg 1gb ram eller er det for mye? :dribble: Har foreløbi ikke merket noe med min ram men med pc'er kan alt plutselig bare skje :green: med litt hjelp fra meg dah hehe. :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...