Gå til innhold

gammel pentium III og klokking


[r]endre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et lite problem, jeg kommer ikke inn i bios :blush: Jeg trodde det skulle stå hvilken knapp jeg skal trykke på for å komme inn i setup når jeg starter opp maskinen, men hos meg står det bare hva jeg skal trykke på for å komme inn i avanserte oppstartsmoduser - der bios/setup ikke er noe alternativ. Noen som vet råd ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
endre' date='05/02/2004 : 19:08'] Jeg har et lite problem, jeg kommer ikke inn i bios :blush: Jeg trodde det skulle stå hvilken knapp jeg skal trykke på for å komme inn i setup når jeg starter opp maskinen, men hos meg står det bare hva jeg skal trykke på for å komme inn i avanserte oppstartsmoduser - der bios/setup ikke er noe alternativ. Noen som vet råd ?

Prøv F8 eller samtlige F knapper under oppstart.

Lenke til kommentar
endre,05/02/2004 : 19:08] Jeg har et lite problem, jeg kommer ikke inn i bios  :blush:  Jeg trodde det skulle stå hvilken knapp jeg skal trykke på for å komme inn i setup når jeg starter opp maskinen, men hos meg står det bare hva jeg skal trykke på for å komme inn i avanserte oppstartsmoduser - der bios/setup ikke er noe alternativ. Noen som vet råd ?

Prøv F8 eller samtlige F knapper under oppstart.

finnes utalige variasjoner i knapper

 

kan jo nevne minst to til

 

shift+ctrl+enter

del

shift+ctrl+esc

 

and so on

Lenke til kommentar

F2 på noken maskiner

 

hadde samme p3 (866MHz) eg og det er liksom ikkje snakk om kor masse du klarer å klokke men kor masse hovudkortet ditt klarer(maks setting av fsb) i mitt tillfelle klarte eg 975MHz med eit gammalt soltek kort, merker jo pina deg ingen forskjell... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...