Gå til innhold

Nerdebutikk inntar norden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må være enig at det var en søppel butikke deluxe, Thinkgeek.com er mye bedre

 

de T-Skjortene så ut som noe som var kjøpt på Nille eller .no  :laugh:

jeg vil nå påstå at jeg liker thinkgeek.com bedre.. men de har jo lageret sitt i USA.. blir muligens litt dyrt og mye stress å bestille derfra :cry:

Neida, det går helt fint å bestille fra Thinkgeek i USA, har gjort det mange ganger og i denne butikken har de det meste av nyttige og unyttige ting. Kostar ca. 22 dollar i frakt (fedex) men så kommer det helt hjem på døra da. Mva regning kommer senere i posten. Jeg liker spesielt den binære klokken med blå lysdioder. se her: http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/lights/59e0/

Bestillte 5 stk. av den til gaver/venner etc. og meg da. Kom etter tre dager på døra.

Endret av Ola Olsen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Må være enig at det var en søppel butikke deluxe, Thinkgeek.com er mye bedre

 

de T-Skjortene så ut som noe som var kjøpt på Nille eller .no  :laugh:

jeg vil nå påstå at jeg liker thinkgeek.com bedre.. men de har jo lageret sitt i USA.. blir muligens litt dyrt og mye stress å bestille derfra :cry:

Neida, det går helt fint å bestille fra Thinkgeek i USA, har gjort det mange ganger og i denne butikken har de det meste av nyttige og unyttige ting. Kostar ca. 22 dollar i frakt (fedex) men så kommer det helt hjem på døra da. Mva regning kommer senere i posten. Jeg liker spesielt den binære klokken med blå lysdioder. se her: http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/lights/59e0/

Bestillte 5 stk. av den til gaver/venner etc. og meg da. Kom etter tre dager på døra.

Måtte du betale noe ekstra toll, etc... ? :ermm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...