verzezer Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Hei, jeg har 4xwester digital 120gig 7200rpm 8mb cache og 1x60gb wester digital. Har et lite problem, pcen har begynt å oppføre seg så rart. Alt stopper i 5sekunder og lyden hakker, musa vil ikke flytte seg og tastaturet øåser seg. Men etter de 5 sekundene kan jeg røre på musa i ca 1 sekund til den låser seg igjen på en måte. kan det være en av diskene som tar kvelden eller er det noe annet? lurer også på om det kan være hk eller cpu osv.
Morti Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Prøv å napp ut strømkabelen til alle diskene bortsett fra den du har windows på og se om det blir bedre da... blir det bedre, putter du i en og en disk for å se om det "Klikker" igjen
Fotoentusiasten Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 CTRL ALT Delete.....se etter om det er noen programmer som ligger og tar opp resurssene dine. Har opplevd at svchost.exe tar 100% av CPU kraften i noen sekunder med faste intervaller.
verzezer Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Skrevet 4. februar 2004 CTRL ALT Delete.....se etter om det er noen programmer som ligger og tar opp resurssene dine. Har opplevd at svchost.exe tar 100% av CPU kraften i noen sekunder med faste intervaller. heh ja.. vel det er 100% her kganske konstant . d2ol kjøre slik nesten 24/7. Men skader det cpuen da? ellers burte det være advarsler om det.
Fotoentusiasten Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Skader og skader...vil tro levetiden vil synke med den bruken konstant. Men skjønte ikke helt poenget med innlegget ditt. Belaster du CPU med 100% konstant er ikke den maskinen brukenes til så mye annet vil jeg tro.
verzezer Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Skrevet 4. februar 2004 Skader og skader...vil tro levetiden vil synke med den bruken konstant. Men skjønte ikke helt poenget med innlegget ditt. Belaster du CPU med 100% konstant er ikke den maskinen brukenes til så mye annet vil jeg tro. nei det regulerer seg selv.. Vil jeg spille et spill bruker d2ol mellom 30-40% av cpuen og spillet resten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå