starfish Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Jeg har hørt det er 60,- i måneden. Noen som vet noe annet?
Litraphy Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Er nok ingen som vet det ennå. Men jeg tipper at det kommer til å ligge mellom. $12.95 - $15.95.
Tåkefyrste Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Er nok ingen som vet det ennå. Men jeg tipper at det kommer til å ligge mellom. $12.95 - $15.95. så sant, tror nok 60kr i måneden er i minste laget.... vil nok heller tro rundt regnet 80+kr
hinduuu Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 æææ . kommer det til og koste pegner og få spilt det i månden ??? ****** så ræva det komemr til og bli
Elyas Machera Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Alle online rollespill som er noe koster penger i måneden.
Tåkefyrste Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 æææ . kommer det til og koste pegner og få spilt det i månden ??? ****** så ræva det komemr til og bli jeg vet ikke hvor du får logikken din fra men? alt som koster penger = dårlig? Da lever du ganske så spesielt tror jeg
Outlook Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 æææ . kommer det til og koste pegner og få spilt det i månden ??? ****** så ræva det komemr til og bli Tenk deg om før du snakker, dette har blitt brakt opp så mange ganger før. Du har server utgifter, kunde support, lønn til dev's og mere.
Treat Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 æææ . kommer det til og koste pegner og få spilt det i månden ??? ****** så ræva det komemr til og bli tror ikke du har så mye peiling på hvordan spill vi snakker om her
MrLee Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 æææ . kommer det til og koste pegner og få spilt det i månden ??? ****** så ræva det komemr til og bli um, ja stoooor nyhet at MMORPGS koster penger ja...
Fredrik^- Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 men det er fortsatt rævva og kjedelig at det skal koste penger når vi allerede har betalt 4-5 hundre kroner for selve spillet Burde holde det synes jeg. Hvis du synes spillet er bra bruker jo 3 ganger så mye på å spille det som å kjøpe selve spillet og da er vi oppe i 2000 kroner for et hersens spill og det er ganske mye spør du meg. Tatt i betrakning at du spiller spillet litt over 1 år... Og hvis du først skal invistere i et spill spiller du det iallefall i et år. Desto lenger du spiller det desto dyrere blir det? Synes vi heller kunne betalt en 100-200 kroner mer for spillet og så latt det være med det. Månedsavgiften er faktisk så irriterende at jeg vurderer å ikke skaffe meg dette spillet, selv om det ser vanvittig bra ut. Det skal det også være når man må betale hersens 100 kroner for å spille en måned + 500 for selve spillet! dårlig idè synes jeg. Greit for de med penger, men dem som ikke har får lide.
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Greit for de med penger, men dem som ikke har får lide. Sånn er livet. Forøvrig syns jeg det er litt digg at de fleste MMORPGs benytter seg hovedsakelig av kredittkort som betalingsmetode.. luker ut masse småtroll på den måten.
Litraphy Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Greit for de med penger, men dem som ikke har får lide. Sånn er livet. Forøvrig syns jeg det er litt digg at de fleste MMORPGs benytter seg hovedsakelig av kredittkort som betalingsmetode.. luker ut masse småtroll på den måten. Her må jeg si meg 100% HELT enig! Selv spiller jeg Dark Age of Camelot, noe som er veldig gøy. Det er relativt sjeldent at jeg treffer på noen drittunger som bare er ute etter å mase eller kødde ting til. De fleste jeg spiller fast med er folk i aldern 25 år og oppover som klarer å oppføre seg og konsentrere seg om spillet. Ikke alt annet tull.
Brugle Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Er jo veldig voksent og si at det er teit at småunger spiller spill da... Blir du virkelig så irritert over at det finnes folk under 18 som spiller samme spill som deg? Jeg for min del synes MMORG er tøffere jo flere spillere det er i de.
vaskiZ Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 men det er fortsatt rævva og kjedelig at det skal koste penger når vi allerede har betalt 4-5 hundre kroner for selve spillet Burde holde det synes jeg. Må jo koste penger da, åssen ellers skal de få vedlikeholdt serverene, betalt GM'ene osv? Er en del som koster penger med MMORPG spill. Selv ikke når man piratkopierer spillet slipper man unna å måtte betale for å spille. Er jo veldig voksent og si at det er teit at småunger spiller spill da... Blir du virkelig så irritert over at det finnes folk under 18 som spiller samme spill som deg? Det kan kanskje gå på at mange på alderen 14-16 er oppfører seg ganske umodent på nettet.
Nimsi Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Er jo veldig voksent og si at det er teit at småunger spiller spill da... Blir du virkelig så irritert over at det finnes folk under 18 som spiller samme spill som deg? Jeg for min del synes MMORG er tøffere jo flere spillere det er i de. irriterende med folk under 18. De blir fort sure og skal vise makt med sin character..enten det eller så ninja looter de noe verdifullt, irriterende.
LarsP Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Hurra for idiotien. Den har nok en gang seiret. Først så går man kraftig off-topic med en fin diskusjon om menneskers modenhet/alder-forhold, men det som kommer frem er jo sååååå konstruktivt og flott. irriterende med folk under 18. De blir fort sure og skal vise makt med sin character..enten det eller så ninja looter de noe verdifullt, irriterende. Jeg er 19 år og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har drevet på med noen av de ulumskhetene som dere nevner ovenfor. Og ja, jeg begynte med online-MPs lenge før jeg fylte 18 år. Flott at man setter samtlige i bås grunnet et par individer som tydeligvis har større problemer i livet enn dårlige accounts i MP-spill. Om noen av de modne personene mener jeg overdriver og tuller her no så er det et virkemiddel jeg aktivt benytter kun for å få frem poengene mine. Og til dere 12-47 år gamle spillere som hopper rundt på servere og spammer/tsjiiiter/hacker/kødder/<insert random idiotic thing HERE>: Begynn å gå med avisa, få dere kone og barn, hva som helst, bare stopp og plag meg når jeg spiller.... mvh Lars Pedersen
Master_games Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg er helt enig med deg LarsP, spamming og hacking og slikt du nevner er bare tull skaff dere et liv, ikke sitt hjemme og spill hele dagen, kom dere ut engang i blant. Skaff dere dame, det kommer til å snu livet deres opp ned. dere hjelper meg stort hvis dere klikker på denne linken: outwar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå