Gå til innhold

www.vsdata.no? hvor ble det av dem?


Anbefalte innlegg

Hei der!

 

Jeg har kjøpt noen varer fra vsdata.no, etter at det manglet en av varene så sa de at jeg kunne betale for det hele no, og de skulle sende meg det de har no, og det andre så fort de fikk det inn på lager (og da gratis frakt).

 

Selvsagt måtte jeg betale for det hele først da. Men man kan jo stole på en butikk når de "er" her i Prisguiden da!!! eller???

 

Vel, i dag skjekket jeg sidene men ingenting fantes i denne adressen (www.vsdata.no), og så... de er borte fra prisguiden her i hardware.no!!

 

 

Vet noen hvor har det blitt av butikken?? har de stengt, takket for seg, og stjelt meg nesten 2000 kr????

 

 

 

Hvis noen bor i området til butikken og ser den åpen, kan dere spør dem??

jeg prøvd å ringe dem, men fikk ingen svar!!!!

________________________________________________________________

VS Data, Sagstadveien 31, 5243 Fana Telefon: 55110508 Telefaks: 55911190`

------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg synes at dette er litt irriterende, spesielt når jeg brukt prisguiden her i hardware.no, og vsdata hadde beste pris i de fleste av tingene jeg skulle kjøp..

og de har gode poeng også. (Men no er de altså borte fra hardware.no)

 

 

Pliss, hjælp!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg driter i det faktisk!!!

¨

Noen må stå ansvarlig da, synes jeg!!! hvis det ikke er butikken, så må nok være dere som ambefalt dem!!!

 

Hva skjer no da???, ingen hovedkort til meg?? og ingen penger tilbake???

 

Er det sånn at jeg må sett inn advokaten min på full kjør???

 

Utrolig!!!

Endret av Spaniolen
Lenke til kommentar

Organisasjonsnummer: 970 007 091

Navn/Firma: VIDAR STEINDAL DATA

Organisasjonsform: Enkeltmannsforetak

Forretningsadresse: Sagstadveien 31

5243 FANA

Kommune: BERGEN

Postadresse: -

E-postadresse: [email protected]

Internettadresse: www.vsdata.no

Telefon: 55 11 05 08

Mobil: -

Telefaks: 55 91 11 90

Registrert i Enhetsregisteret: 12.03.1995

Stiftelsesdato: -

Innehaver: Vidar Steindal

Daglig leder/administrerende direktør: Vidar Steindal

Næringskode®: 51840 Engrosh. med datamaskiner, tilleggsuts. til datamask. samt progr.vare

 

Sektorkode: 790 Personlig næringsdrivende

Også registrert i: Foretaksregisteret

Merverdiavgiftsmanntallet

 

 

 

 

Edit:

 

Steindal, Vidar

Sagstadveien 31, 5243 Fana

Endret av Howard
Lenke til kommentar

Spaniolen: Vennligst skjerp språkbruken. Fremfor å svare at du "driter i...", kan du heller takke for at du fikk en viktig opplysning. Du kan også droppe å bruke så mange utropstegn - det holder med ett.

 

Dessverre er det ofte slik at webhoper må legge inn årene, og da kan det ofte gå ut over deg og meg som har handlet der. Hardware.no har ikke mulighet til å "kvalitetssikre" alle webshoper som er med i prisguiden på denne måten - vi kan rett og slett ikke vite til enhver tid hvilke butikker som sliter økonomisk, og hvilke som går bra.

 

Webshoper som fremstår som totalt useriøse vil vi dog luke ut av både prisguiden og webshopguiden. Vi har mao. et visst minstekrav.

 

Jeg kan ikke se at vi på noen måte har anbefalt VS Data slik du hevder?

 

Vi skal ellers ikke ha privat kontaktinformasjon etc. i slike offentlige tråder, dette kan man ta over PM eller e-post.

Lenke til kommentar
Noen må stå ansvarlig da, synes jeg!!! hvis det ikke er butikken, så må nok være dere som ambefalt dem!!!

 

Ja her burde rett og slett hardware.no ta litt av reklame inntektene sine og betale deg :)

 

Men fra spøk til alvor. Du har ennå en sjanse for å få tilbake pengene for hovedkortet. HVis det er snakk om at de har gått konkurs så tar du kontakt med de som styrer konkursboet.

Lenke til kommentar
Noen må stå ansvarlig da, synes jeg!!! hvis det ikke er butikken, så må nok være dere som ambefalt dem!!!

 

Ja her burde rett og slett hardware.no ta litt av reklame inntektene sine og betale deg :)

 

Men fra spøk til alvor. Du har ennå en sjanse for å få tilbake pengene for hovedkortet. HVis det er snakk om at de har gått konkurs så tar du kontakt med de som styrer konkursboet.

Du har ikke rare kravet til boet. Det er nok tvilsomt til om du får noe, men hvis du ikke krever noe så får du grantert igenting.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se at vi på noen måte har anbefalt VS Data slik du hevder?

Ok, sorry for oppropstegnene, etc...

 

Hvis jeg søker på ett produkt hos dere (i prisguiden) og den første er vsdata.no (som billigste), er ikke dette en ambefaling til meg?? <-- Dere sier jo at vis jeg kjøper det her for jeg den billigere enn andre webshoper!

 

Også har dere en slags poeng dere gir til butikkene/webshopene og så vidt jeg husker hadde den bra her og.

 

Er dette ikke å ambefale da??

Lenke til kommentar
Vi skal ellers ikke ha privat kontaktinformasjon etc. i slike offentlige tråder, dette kan man ta over PM eller e-post.

Jeg kan ikke helt se at relevante opplysninger fra Brønnøysund er private opplysninger. Dette er høyest offentlige opplysninger som absolutt ikke skal sensureres på dette fourmet.

Lenke til kommentar

Ærlig talt spaniolen.... Meget unødvendig språkbruk. Du burde være gla for at prisguiden eksisterer og ikke gå løs på Hw.no på den måten. (For det er vel det at de har vært billige som du liksom mener at Hw.no har anbefalt vsdata. Am i right?)

 

Nedleggelse skjer nå og da.

 

La oss si en venn av deg anbefalte deg å kjøre til nabobyen for å kjøpe en ting du hadde lyst på fordi det var billigere der enn i byen du bor i. Du følger rådet hans men når du kommer frem viser det seg at butikken var stengt den dagen pga sykdom. Drar du da tilbake til vennen din og krever bensinpenger av han????? Nei ærlig talt.... Skjerp deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...