Gå til innhold

Mode shuttle


Anbefalte innlegg

Det som også er mulig er å lage en liten kloss som akkurat går innpå knappen når stealth dekselet er på... trykk på dekselet i hjørnet ved knappen, and thou shall see! (tror i hvertfall det vil funke :p bruker CD Eject jeg :grin:)

jeg har bare 2 lag med dobbelsidig "fet" tape rett over knappen på min. funker fett...

 

her er bilder av min sb51g kan jo kikke litt der.. har byttet ut alle thumbscrews med blå anodized, og biohazard fangrill bak..

 

http://home.no/phreak-z/Pcen%20min/

 

GL HF! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den shuttlene var skikkelig tøff phreak-z! Hvordan har du laget vinduene? har du skåret hull selv og fått plexi av glassmester? Er de festet med silikon? Hvordan får du til den fine kanten der du har skjært? Har du malt kanten etterpå?

 

Jeg driver å vurderer om jeg skal holde meg til det enkle og rene og beholde den sånn som den er, eller om jeg skal lage den litt harry sånn som du har gjort :D:lol:

 

Ps. Den Darth Maul figuren har jeg også :p

Lenke til kommentar
Jeg har en Front til Shuttle SB51G til overs :roll:

Den er gjennomsiktig sotet, byttet fronten min, så har ikke bruk for den. Trenger du den kan jeg alltids sende.

Hvis du fortsatt har den så hadde det vært gull om du hadde giddet å sende den til meg, så kan jeg overføre et par hundrelapper for bryet :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...