Gå til innhold

Mode shuttle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det kommer til shuttle's så er jo dem ganske kompakte og ikke mye plass til å jobbe med :/

 

Men kanskje noe form for tegning på kabinettet? Anime eller noe phet hvis du er flink til å tegne eller har en kompis eller noe sånt?

 

Ellers så er det jo andre mods du kan foreta deg som LED mods skifte ut med noen spaca tumbscrews ellerno sånt :>

Lenke til kommentar
hehe, altså, jeg vil gjøre noe spessielt med den. noe annerledes. Er jo kanskje ikke så mange som har modet shuttlene så mye enda. har bytta tumbscrews, å satt inn noen røde leds som gir en pen effekt ut av hullene i siden. men det er liksom ikke så mye det.. :p

*spørre marco om han er interresert i å tegne en tegning til meg.. :D

Flere forrslag mottas med ttakk.. :D
Lenke til kommentar
satt inn noen røde leds som gir en pen effekt ut av hullene i siden.

Hvordan leds? Fra Microplex?

 

Jeg har en SN41G2 som jeg har bestilt den nye SilentX strømforsyningen til, regner med å få den imorgen.

 

Jeg har litt lyst til å kjøpe aluminiumsfront til CD-spilleren (har ikke floppy), siden den skiller seg sånn ut i sin kjedelige hvite farge, men å kjøpe et deksel til 60,- fra Microplex er liksom ikke så veldig lønnsomt, så da fikk jeg lyst til å finne på noe med LED's e.l. men jeg har null erfaring fra sånn modding...

Lenke til kommentar

Topdog: ja, jeg har brukt de samme ledsene som de selger på microplex.. de som er på 5v de single ledsene..

 

Skal lakere cdromen min i sølv, gi og med at det ikke passer inn med hvitgulgrå cdrom i denne shuttlen.. Så skal jeg prøve å få satt inn en vifte i siden slik at det blir mere lufting. Eventuelt en 60mm vifte med LAVT støynivå. Så skal jeg se om jeg finner på noe morro med noen andre ting rundt omkring. Eventuel skjære ut et "lite" amd merke/logo i toppen på høyre siden, å sette inn grønn plexi eller lys bak.. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvorfor ikke bare "Stealth'e" CD rommen din istedet?

Det vil si at du tar det dekslet som egentlig står der om du ikke har 5.25" drev i maskina. Du bare limer den på skuffen til CD rommen, det funker utmerket, har gjort det selv :D

 

Lykke til videre

Det skal jeg gjøre.

 

I tillegg skal jeg skjære ut og sette inn plexiglass på venstre side og en vifte bakerst på toppen. Et LCD display på høyre side, helt fremme kanskje.

 

Sjekk her for inspirasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg skal også stealthe min CD-Rom... driver med det nå faktisk! er ikke så veldig vanskelig at det gjør noe! :D

 

men topic: du kan jo skjære ut noen viftehull i toppen bak, for det er vel ikke så vedig god luftflyt i Shuttle kabinettene akkurat...

Du lager hull til den knappen som får cd-rommen ut, sant? Jeg søkte litt på komplett og microplex og kom frem til denne viften som jeg skal plassere bak, på toppen av maskinen for å suge ut luft (denne gjør dette, sant?)

 

Stealthing av cd-rom er en selvfølge og et vindu på siden er også digg.

Lenke til kommentar
Har sittet og bannet noen måneder nå fordi jeg ikke finner igjen den orginale cdrom-fronten på shuttlen. Har lenge tenkt på å stealthe cdrom-en, men *banne*!

Jeg har en Front til Shuttle SB51G til overs :roll:

Den er gjennomsiktig sotet, byttet fronten min, så har ikke bruk for den. Trenger du den kan jeg alltids sende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vent litt... Dette er en skjermkortvifte, men går det an å feste den i kabinette på noe slags vis?

Med skruehullene? På bildene på linken du gir, ser man at det er skruehull..

Joda, ser det, men vil den fungere helt fint?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...