andesam Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Noen som har prøvd å klokke i ati tool? Har klokka noen mhz bare for å teste det. Funker de funkjonene for å finne max core og memory hastighet bra? Er det trygt å stole på at den stopper å klokke i tide?
brillan Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Noen som har prøvd å klokke i ati tool?Har klokka noen mhz bare for å teste det. Funker de funkjonene for å finne max core og memory hastighet bra? Er det trygt å stole på at den stopper å klokke i tide? Det stoppa for tidlig oss meg. Hadde ikke artifacts i spill/3dmark oss meg... Tror det er litt "overbeskydende".
VeXx Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Noen som har prøvd å klokke i ati tool?Har klokka noen mhz bare for å teste det. Funker de funkjonene for å finne max core og memory hastighet bra? Er det trygt å stole på at den stopper å klokke i tide? Det stoppa for tidlig oss meg. Hadde ikke artifacts i spill/3dmark oss meg... Tror det er litt "overbeskydende". Veldig tidlig utviklingstadie. Dere kan jo holde dere oppdatert på siden deres, da programmet virker veldig spennende. Og eventuelt reportere bugs på forumet http://atitool.ocfaq.com/
Glipp Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 buggy prog... den sa at æ hadd art.facts samma ****** kor my å lite å hadd på
AimAr Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Den fikk min PC til å klikke, trykte litt på knappene der og før jeg viste ordet av det så fikk jeg fullt av artifacts i windows. Ente opp med at jeg måtte reboote hele maskinen. Holder meg til Riva Tuner jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå