Gå til innhold

Beste kamera?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, syntes det kansje var litt dum markedsføring å binde seg til Vodafone... Den hadde nok solgt masse i Norge bla... Hadde den bare kommet ut.. :thumbdown:

*OFFTOPIC* Selges Sharp i det heletatt i Norge?

Nei!

 

Edit: Sharp GX20 selges ikke i norge, andre merker vet jeg ikke

Endret av rontonic
Lenke til kommentar
Ja, syntes det kansje var litt dum markedsføring å binde seg til Vodafone... Den hadde nok solgt masse i Norge bla... Hadde den bare kommet ut.. :thumbdown:

*OFFTOPIC* Selges Sharp i det heletatt i Norge?

Sharp Gx20/22 har definitivt den beste mobilskjermen!! Den har et bra kamera også. Dumt den ikke finnes å få kjøpt i norge.

 

Her er svaret...

Lenke til kommentar
Får håpe Sharp GX30 kommer til Norge, men det blir vel bare en vodafone telefon det også. Kan se ut i fra ryktene at den har 1,1 Megapixel kamera. Denne siden er på tjekkisk, men ser bilder av den og man kan lese "fotoapparat 1,1 megapixel":

 

http://mobil.idnes.cz/mobilni_komunikace/m...info040126.html

jaja, på sengen ved meg ligger mitt digitale kamera med 1 mpx.

 

verden går fremover...

Lenke til kommentar
Får håpe Sharp GX30 kommer til Norge, men det blir vel bare en vodafone telefon det også. Kan se ut i fra ryktene at den har 1,1 Megapixel kamera. Denne siden er på tjekkisk, men ser bilder av den og man kan lese "fotoapparat 1,1 megapixel":

 

http://mobil.idnes.cz/mobilni_komunikace/m...info040126.html

kan oversette innledninga(kan tjekkisk/slovakisk) (blir sikkert dårlig norsk; men d går ikke å oversette direkte uten å bruke 200 år på d :p )

 

[quote name= innledninga fra mobil.cz om GX30 oversatt ;) ]

Sharp GX30 - Første megapiksel mobilen til Europa (sikre kilder)

Det nyeste fra sharp er at de blir de første med et megapikslers kamera på mobilen. Itilleg har den bluetooth, minnekort leser som takler mmc/sd, mp3 spiller, to tipp-topp skjermer og masse annet godt...

Ikke tro at den er helt uten funksjoner; den støtter blåtann, har intergrert fotoapparat, alle GSM nettene, minnekort, mp3 spiller, infrarød, superbt display og

mye mer som du kan finne på GX30. Den kommer ikke med d første. Forhåpenlighvis vil den rekke å bli den første megapiksel mobilen på det europeiske markedet...

 

noen høydepunkt fra resten av artikkelen  :p

 

Inne: "teknologi:GC-Silicon" TFT 240 x 320  pixler,262 144 farger

utenpå:FSTN 64x96, 65 536 farger

 

kan lagre 500 kontakter i tlf. minnet

kan vise/kjøre/åpne: PNG, JPEG, GIF, BMP, WBMP, WPNG a e-Animation (NEVA).

 

vil du/dere ha mer så kan jeg like godt oversette hele driten hvis dere ønsker...

Lenke til kommentar
Har nettop kjøpt meg Ericsson P900, og må si at jeg syntes både kamera og skjerm er bedre enn e-700, selv om e-700 er unektlig liten og kjekk..

P900 er ikke den mobilen med best kamera nei, det er ganske bra, men 6600 sitt kamera er bedre (og nei jeg sier ike dette fordi jeg har en 6600, jeg har begge to og har testet litt ;) ) Har desverre ikke fått prøvd E700 sitt kamera, men er det mye bedre enn v200 sitt kamera, pappa har nemlig v200(tror det er den, det er iallefall matrix telefonen med 180graders roterende kamera)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...