Gå til innhold

Skjerm mod, del 2! to 17" LCD


schmelck.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var rart. Jeg også har ATI, og det funker helt fint hos meg. ATI radeon 8500 riktignok, men jeg regner med dual-monitor funksjonen er lik på alle ATI skjermkort.

 

Hva er det som ikke fungerer i programmet jeg nevnte? Få du likt bilde på begge skjermene? Får du feilmelding? Du må huske å endre size til "Full screen" og style til "Desktop".

 

Edit: Ironisk nok fungerte det ikke hos meg akkurat nå... Det funker de første sekundene, men så stopper bildet på den ene skjermen. Hvis det er dette som skjer hos deg også kan det jo være en driverfeil. Tror jeg kjører versjon 4.0 av ATI driverene.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Det som skjer er at filmen blir bare klonet over på den andre... Har prøvd å velge "desktop" og "full screen", men kan prøve litt til når jeg kommer hjem fra skolen... Jeg har de nyeste catalyst driverene (4.2??), har du hydravision installert? Hva slags skjermer har du egentlig?

 

---

GeeZuZz: post nummer 5000, gratulerer! :thumbup:

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Med studielån og jobb på RIMI er alt mulig :p

Har hørt noen rykter om at mine to skjermer snart vil få en ny venn, pluss en ny omgang med modding, denne gangen har jeg noen nye ideer som er ganke knall! Ihvertfall hvis jeg får tak i de materialene jeg vil ha, er visst ikke så lett... Noen som vet om hvor man får kjøpt noen metallplater med disse målene: ca 1m lang, ca 3cm bred og 2-3mm tykk? Hvis ikke det finnes så ihvertfall en plate som er stor nok slik at jeg kan kutte den til... Må kunne bøyes med ganske makt, ikke være for bøyelig og det må gå ann å borre hull i den.

Lenke til kommentar
:w00t: Takk karamba! Har aldri drevet så mye med metallarbeid, noen gode ideer på vektrøy å bruke for å kutte til platene slik at det vil passe til mine mål? Altså 1mx3cm? Bor i leilighet og har ikke akkurat råd til så mange nye verktøy, ihvertfall hvis jeg kun skal bruke dem et par ganger... Hvor mye er det for en slik plate?
Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mye det koster. Egentlig er det sikkert like greit å ta kontakt med en blikkenslager. Da kan de jo bare kappe det til for deg med en platekutter. Det vil nok spare deg for mye blod, svette og tårer. Det er jo ikke det enkleste å jobbe med en 1x3m alu-plate hjemme i sin egen blokk-leilighet..

 

Synes å huske at du skrev at du bodde i Oslo. Da kan du jo f.eks ta kontakt med et metall-verksted som ligger nede i Brennreiveien, vis à vis Blå. Har vært innom der et par ganger. De kan sikkert hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Det er litt kjipt at det skjer sånn med krysset, derfor er tre skjermer mer å ønske hvis du skal spille skytespill, men da må du ha et dyrt skjermkort og spillet må støtte tre skjermer/surround gaming... Men jeg prøver jo å fikse en ekstra skjerm og skal se hvordan det går med mitt skjermkort oppsett, et ATI AGP og et PCI kort... Kommer med oppdateringer!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...