Gå til innhold

Forbedringer til til TamilAlliance.com


Anbefalte innlegg

Jeg har desverre ingen planer (foreløbig) å sleppe ut Versjon 2. Men ønsker å gjøre noen forbedringer. Denne siden inneholder mye tekst, så ting må se rent og pent ut.

 

Jeg vil vite, hva folk selv ønsker som bør forbedres her.

 

Noen ting kan bare ikke endres, så jeg håper folk kommer med "logiske"

forbedringer til denne siden.

 

Tusen takk på forhånd. KILLER COMBO!

 

 

EDIT: http://www.tamilalliance.com

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har desverre ingen planer (foreløbig) å sleppe ut Versjon 2.

Why not?? :scared::no::cry:

Hoved problemet er at jeg har så lite med tid. hvis du tar en titt på http://www.itpronet.rog så ser du at det er mange sider som skal bygges opp, og det er jeg som skal designe de sidene så har desverre VELDIG lite med tid. Derfor gjør jeg bare enkle og små'e updates på 1'ern :cool:

 

Så noen forslag?

Lenke til kommentar
Om du bør ta den vekk veit eg ikkje, men den blei "blikkpunktet" på siden. Og eg trur ikkje det var den effekten du ville fremheve ?

Den er jo på splashs sida da, det ligger jo liksom ikke noe annet innhold enn de to bildene. Så det spiller ingen rolle om det ble et blikkfang, så lenge den ikke fenger opp mer oppmerksomhet enn hoved logoen.

Lenke til kommentar
Synes hovedproblemet med siden er at den er for rotete. Vet ikke helt hvordan du kan løse dette.

 

Men det er uansett en ganske fin side, selv om den kanskje ikke her helt über.

skjønner dere sier den er rotete, hva er rotete? menyen er plassert under navigasjon, shoutboxen er plassert under shout box.. så er det vireklig så vanskelig å finne frem saker å ting? hva skal gjøres bedre?

Lenke til kommentar
Synes det var en kul side jeg, men på det første sida der linken til hoved sia er, så synes jeg du kunne ta bort den saken oppe i venstre hjørne. Den ødelegger litt spør du meg ;)
:scared: Nå kødder du! Den er jo hel MAX! Noen som synes jeg bør ta den bort? :cry:

Det bare min personlige mening.. Det stjeler i hvert fall litt av oppmerksomheten min, fra hovedlogoen som faktisk er ganske stilig :thumbup:

Endret av kaiern
Lenke til kommentar
Skaff deg en bunn mann!

hvorfor det? altså bare lurer :) noen liker bunn andre ikke, men hvorfor ha en bunn?

Når det ikke er en bunn forventer jeg at det skal komme noe mer lenger ned på siden, så jeg scroller febrilsk nedover, men hjelper det? Nope.

 

ha ha, du ser jo at scrollbaren ikke går lenger ned, den var litt dårlig, men skal ha

det i bak hodet. noen flere "logiske" forbedringer jeg kan gjøre?

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar
Skaff deg en bunn mann!

hvorfor det? altså bare lurer :) noen liker bunn andre ikke, men hvorfor ha en bunn?

Når det ikke er en bunn forventer jeg at det skal komme noe mer lenger ned på siden, så jeg scroller febrilsk nedover, men hjelper det? Nope.

 

ha ha, du ser jo at scrollbaren ikke går lenger ned, den var litt dårlig, men skal ha

det i bak hodet. noen flere "logiske" forbedringer jeg kan gjøre?

Den siste der var jo med en liten klatt humor da, men du fatter poenget mitt (håper jeg)

Lenke til kommentar
Den siste der var jo med en liten klatt humor da, men du fatter poenget mitt (håper jeg)

Jeg har lagt det i bak hodet, Lover å gjøre en liten vri der så lenge alle er enig ;) Men hvorfor jeg ikke har gjort det tideligere?

 

Jo du skjønner. Hvis du går inn på movie seksjonen på sida mi, så er det bare to filmer der. Og det betyr at hvis ikke sida er på 100% høyde, så blir sida halv, med bunn, uten bunn, så ser det teit ut synes jeg. Derfor har jeg ikke lagd noen bunn. men nå trur jeg fikk en liten ide, så vi skal nok komme til en løsning :thumbup:

 

 

Other stuffs`?

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...