Gå til innhold

Forbedringer til til TamilAlliance.com


Anbefalte innlegg

Other stuffs`?

Skille ut "hovedmenyen" litt bedre kanskje? Den er jo relativt "viktig", og derfor bør den skilles litt fra de andre elementene. Leter litt etter den hver gang jeg skal navigere, det skulle ikke være nødvendig. Mulig det bare er jeg som er dårlig til syns. :dontgetit:

Det skal gjøres ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, "dingsen" i splashen er litt distraherende, kunne jo fjerne den :yes:

 

Ellers er jeg enig i at siden er litt "rotete", for min del tror jeg det har noe med alle "dingsene" og detalsjene å gjøre... Små røde bilder, små animerte smileys, små "features" proppa inn i minibokser, blir litt VEL mye av det gode. For all del, det er en god side, men ja, den er noe rotete å navigere.. :)

Lenke til kommentar

Den "cracken" øverst til venstre får deg kanskje til å vende blikket litt fra midten ja :p , men for all del, den er jo snacksy detalj da, splashen er pen (selv om jeg egentlig foretrekker å komme direkte til siden).

 

Selve siden virker kanskje litt smått, teksten er etter min mening alt for liten :) Det grafiske er jo stilig, hvertfall den buen i toppen :D fargene er også bra, gir grei kontrast mellom de forskjellige områdene. Orange og mørk-/grå farge er jo en god kombinasjon og.

 

Til forbedring vet jeg ikke, skal man finne på noe nytt, så ville jeg laget hele greia på nytt, er ca slik jeg alltid lage forbedringer på min egen side. Blåst opp teksten litt større kanskje ;) Litt mere rom for teksten så de ikke blir for tett med border, slik som f.eks i navigation boksen, så kommer den siste linken helt inntil border.

 

Uansett, slik som naturen utvikler seg, utvikler vel vi smak og design etter som tiden går. Flott side er det slik det er nå, kan hende det blir enda bedre :thumbup:

Lenke til kommentar

Tamil Alliance er rå, men litt rotete, som man her har antydet. Muligens menyen er litt kjedelig? Dessuten misliker jeg midtstilling av tekst i nesten alle tilfeller.

 

Savner noe lyst, sånn som Idyll Disco, fra deg! Synes faktisk du er bedre på det enn på mørkt, etter hva jeg har sett sålangt. Seff kommer dette ann på hva du selv liker! :yes:

Lenke til kommentar

Ok gutta ok. Tenkt mye på tamil alliance.com fra vei hjem til jobben, og har kommet med en beslutning at jeg skal sleppe ut versjon 2 (TAv2)

 

Hoved Updates som jeg planlegger å gjøre:

 

++ Voldeligere layout (mer bod og kjøtt) Råere design

++ Font'en skal være skaler bar, muligesn.... Times fonten skal bli brukt :p

++ Prøve mitt beste å W3C Validere siden (Ikke helt sikekrt, men prøve)

++ Skaffe meg en pizza bunn :laugh:

++ Og joda! Sida skal bli mørkere enn før :thumbup:

 

Ikke helt sikkert jeg klarer å følge de fem punktene, tviler stærkt på det med times fonten, but just gonna give a try

 

takk for responsene. Og joda! jeg skal klare å designe både lyst og mørkt!

 

:w00t:

Lenke til kommentar
++ Voldeligere layout (mer bod og kjøtt) Råere design

++ Font'en skal være skaler bar, muligesn.... Times fonten skal bli brukt :p

++ Prøve mitt beste å W3C Validere siden (Ikke helt sikekrt, men prøve)

++ Skaffe meg en pizza bunn :laugh:

++ Og joda! Sida skal bli mørkere enn før :thumbup:

Den mannen er gal! :scared: Får du til alt det der skikkelig, da skal det stå respekt av deg, d00d! :thumbs:

Lenke til kommentar
Den mannen er gal! :scared: Får du til alt det der skikkelig, da skal det stå respekt av deg, d00d! :thumbs:

Jeg har allerede fått respekt for den mannens designskills, bare så det er sagt. :thumbup:

:blush: /me skrev på feil måte. Jeg HAR respekt for mannen, men makan: klarer har utbedre Tamil Alliance på den planlagte måten på en positiv måte, da skal jeg trampeklappe! :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...