Selle Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Jeg sitter her med en liten hau av DVD-avspilings program, men vet ikke hvilket jeg skal bruke. Jeg har Windows mediaplayer (selvfølgeligt), win DVD 4 og Power DVD 4.0. Jeg ser bare film på 17`til pcen, aldri via tvout. Jeg har et biligt 5.1 lydanlegg med optisk overføring av lyd. Jeg er også vilig til å laste ned gratis spillere på nettet vis noen mener det finnes noen som er bedre en dem jeg har lisens til alerede.
eiriksen Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 PowerDVD er vel det mest brukte, og det jeg har erfaring med merk, erfaring menes med for 3 år siden. WMP er vel greit nok, men du får ikke de store valgmulighetene til å hoppe i kapittler. WinDVD har jeg alrdi hørt om.
DrittData Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 WinOnDVD eller PowerDVD er mine favoritter, alltid like greit i bruk
mars001 Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 VLC Media Player Gratis og funker til de aller fleste filformat, har innebygde codecs etc...
Crack Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå