Gå til innhold

OBS! That's Write DVD-R ny produsent IGJEN!


Anbefalte innlegg

Komplett sitt siste parti med that's write 4x DVD-R i 25 spindel er nå produsert av VANGUARD.

 

For meg en helt ukjent produsent så jeg kan ikke uttale meg om kvaliteten på disse platene, men vær obs på at dette er en lite kjent produsent og mange brennere støtter dem ikke eller støtter dem kun på 2x hastighet.

 

Kommer tilbake med kvalitetsrapport når jeg har fått testet dem.

 

edit:

dvdrhelp tilbakemeldingene er ikke akkurat strålende:

 

http://www.dvdrhelp.com/dvdmedia.php?selec...ia=981#comments

 

http://www.dvdrhelp.com/dvdmedia.php?selec...a=1292#comments

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå fått testet platene og her er resultatene med de brennerene jeg har:

 

Plexor PX-708A med firmware 1.04: 4X brennehastighet støttes - Feilnivået er høyt og siste 30% av platen er uleselig. :no:

 

NEC ND-2500A med firmware 1.06: 4X brennehastighet støttes - Feilnivået er over middels og de site 5% er nesten uleselige. :ermm:

 

Lite-On LDW-411S firmware FS0H og LDW-811S firmware HS0K: 4X brennehastighet støttes - Feilnivået er ekstremt høyt på begynnelsen av platen som gjør at de er vanskelige å detektere for mange lesere, siste 5% er uleselig. :dontgetit:

 

Pioneer DVR-106 firmware 1.07: 4X brennehastighet støttes - Feilnivået er over middels de første 75% av platen, de siste 25% er ulesbare (himmelhøyt feilnivå). :angry:

 

LG GSA-4040B firmware A302: Kun 2X brennehastighet støttes - Feilnivået er over middels og de siste 20% er uleselige. :mad:

 

BTC DRW1004IM: 4x brennehastighet støttes - Feilnivået skyhøyt i begynnelsen og de siste 30% av platen er uleselige. :thumbdown:

 

BTC DRW1008IM: Samme som for Lite-On. :dontgetit:

 

Konklusjon: Skikkelig rævva plater, kjøp heller PRINCO. :thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar

Burde kanskje gitt beskjed til komplett og bett de ta inn plater som i det hele tatt fungerer?

 

nå har ikke jeg dvd-brenner, men sitter på en stabel cd plater som ingen jeg kjenner får brent.

 

Får ta med hagle og modde ut tray på slot in stereon så kan vi ha det litt artig...

piong... pang....

 

totalt ubrukelig til noe annet er de i hvert fall

Lenke til kommentar

@Stonescream: som om Komplett bryr seg....

 

De MMORE 4x DVD-R de selger er en blandet miks der noen er 2x plater feilmerket med 4x, mens noen er 4x plater.

 

Jeg rapporterte dette problemet til Komplett - men tror du de gadd å bry seg? Nix.........

 

Supporten til komplett suger bigtime spør du meg...(Off topic: PS-Data support rulez!! :D).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
DVD+R skal fremdeles være samme (RICOHJPNR01) etter hva jeg vet.

PUH :p!

 

Bestilt en hel haug av de på ukens tilbud på komplett...

 

Fint at du raporterer om dette, *stor klapp* til OC-Freak :thumbs:

 

Fin bunke brennere du har :p, har du betalt alt?

Endret av megavolt
Lenke til kommentar
Burde kanskje gitt beskjed til komplett og bett de ta inn plater som i det hele tatt fungerer?

 

nå har ikke jeg dvd-brenner, men sitter på en stabel cd plater som ingen jeg kjenner får brent.

 

Får ta med hagle og modde ut tray på slot in stereon så kan vi ha det litt artig...

piong... pang....

 

totalt ubrukelig til noe annet er de i hvert fall

Jeg har samme problem :cry:

 

F*** ta de dritt CDene!

 

Dessutten får jeg ikke reklamert på de heller, kjøpt på Norek gjennom en bekjent, tviler på at han blir så glad hvis jeg kommer å maser om det...

Endret av megavolt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...