Gå til innhold

Ski vs. Snowboard

tobiass1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde Snowbord for første gang idag i Kongsberg. Ekke no vanskelig det da.. Klarte fint å svinge osv. Etter et par timer.. Skal kjøpe no pakke greier til 2000,- haha :D

Skrevet

Hadde dagens lengste hopp i dag i "Bigjumpen" på gaustablikk med mine nye twintipski. Ski skærer mye bedre luft en det brett gjør og er derfor mye bedre på virkelig lange svev....

Skrevet (endret)
Venter til sommeren så jeg kan få båten på vannet og få stått litt på wakeboard :)

yeah! wakeboard er også knall fet!

men jeg holder meg på bortelid i vinterhalvåret, og i skjærgården rundt kr.sand og søgne om sommeren :)

Endret av nikk0
Skrevet
telemark som er tøft..

kjører på noen salomon xscream tror jeg..

Hey, my man!

Kjører også telemark med Salomon X SCREAM ski, Rottefella Cobra bindinger og Crispi CXP støvler.

Har også et SIMS snowboard også, men har vokst fra det...

Skrevet
står du duck? det gjør vondt:P

Vondt?! Forklar... :)

Ja jeg står duck så det skvetter etter, er jo det eneste som funker når jeg kjører switch. Noen ganger prøvd å kjøre fakie med + verdi på begge bindingene?

Skrevet (endret)

Jeg jobber i skitrekk, renner hver helg :D

Har både noen helråe carvingski fra Atomic (med salomon sko, salomon sko er best) og et helt greit brett i fra STUF.

Jeg har prøvd mange brett fra nye merker og har sett mye rart. Men STUF er noe jeg kan anbefale.

Edit: og det jeg liker best er off-piste, sådeså!

Endret av GolfBag
Skrevet
QUOTE (AHzip @ 01/02/2004 : 21:18)

står du duck? det gjør vondt:P 

Vondt?! Forklar... 

Ja jeg står duck så det skvetter etter, er jo det eneste som funker når jeg kjører switch. Noen ganger prøvd å kjøre fakie med + verdi på begge bindingene?

Jeg blir helt gåen i knærne av duck.

Skrevet (endret)

Har et snowboard, to par slalomski, og tre par langrennski!!

Har noen fine Fischer RCS Classic langrennski :love:

edit:skrivefeil

Endret av ManagHead
Skrevet
Jeg jobber i skitrekk, renner hver helg :D

Har både noen helråe carvingski fra Atomic (med salomon sko, salomon sko er best) og et helt greit brett i fra STUF.

Jeg har prøvd mange brett fra nye merker og har sett mye rart. Men STUF er noe jeg kan anbefale.

Edit: og det jeg liker best er off-piste, sådeså!

Hvorfor kunne de ikke ha enda rekkefølgen av bokstavene i "STUF"? :D

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Telemark selvfølgelig. Kjører Salomon Pocket Rocket med linken bindinger til off piste og Volant G66 med linken bindinger på preppet underlag. Sko? Crispi CXR og Scarpa T1 :-)

Endret av Tabaqui

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...