CaveDog Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Vet noen hva dette kabinettet heter ? Beklager de dårlige bildene.
taulen Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Du har ikkje noe peiling inngen tips, ideer eller liknende?
CaveDog Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Nei, jeg aner rett og slett ikke, kan ikke finne dette kabinettet noe sted. Vanlig hovedkort har ikke plass i dette kabinettet.
CaveDog Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Ja det er et lite og stilrent kabinett. Hadde tenkt til å bruke det selv, men i og med at hovedkortet ikke har plass så har jeg tenkt til å kvitte meg med det.
Erik J. Nilsen Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Hvor har du fått bildenen fra? Om det er en side på nettet mulig du kan maile noen av de som har lagt det ut el. -P-
CaveDog Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Som sagt så er det mitt, har ikke kjøpt det selv.
Erik J. Nilsen Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 (endret) *host* ehh, sorry, skal lære meg å lese litt bedre neste gang.. Trøtt Men tilbake til saken igjen. Kabinettet har ingen merkinger? undersiden feks. Power orgianlt, i så fall hvilket merke er dette? Edit: ser ut som noe fra : http://www.slcscandinavien.com/ Endret 1. februar 2004 av Pritorian
Patience Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Men kunne du ikke gjort bildene "litt" mindre før du posta? Hater å måtte scrolle alle mulige veier bare for å se hva det er for noe..
CaveDog Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 Eneste som står er : P/N:GOO2CDF REV.A
kverna Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 på ett gammelt kabinett jeg hadde stod det bare ett stempel, stod faktisk cheiftec.. skjekk i bunnen av kabinettet.. kanskje det er ett lignende stempel i ditt... ?
CaveDog Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 (endret) Nei, det står ingenting. Men idag fikk jeg svar. Det er et kabinett fra innkjøp hos komplett som ikke kom ut i salg, tror ingen andre selger det i Norge heller, har ikke funnet noe. Det er et microatx kabinett, dersom noen ønsker det så er det bare til å sende en pm. Endret 2. februar 2004 av CaveDog
Onkel Kompost Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Oi det var et rimelig flott kabinett. Ack, synd at jeg har planlagt et helt annet Micro-ATX kabinett ellers hadde jeg garantert sendt deg en PM med prisforespørsel.
flabben Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 AMD K-6-II kjørte på Micro ATX, oi! Det har jo jeg stående her! Men det kabinettet der er da for lite for det??? eller tar jeg feil som vanlig...
sega Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 (endret) det er ikke ett gammel AT kabinett som er ute av produksjon for maaange herrens år siden ? eller kanskje ikke, trur neppe dem laget designer kabinett på den tiden.... eyh, prøv å ta av fronten og sjekk om det står noe der da... Endret 4. februar 2004 av sega
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå