Gå til innhold

PSU 350w

Gjest QbeC-

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tom's Hardware testet F/S PSU'en (den på 350W) og målte den til 421W og ikke 350W som er oppgitt i specs. F/S er PSU'enes NAD :thumbup:

nice da. TRor jeg tar den jeg :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en Enermax 431 w whisper series og må si dennne er super!!! :) Har alt og bra kvalitet. Blant annet plasstik innbunedet slanger på ca 1 cm i diameter + En liten fan conector til Hk

Har hatt chieftec og den kan ikke måle seg!!!

Skrevet
350W skal jo holde i massevis.

vet jeg ikke helt, men...........HAr hørt at det anbefales med minimum 400 til vannkjøling. Sant eller???

Skrevet

vet jeg ikke helt, men...........HAr hørt at det anbefales med minimum 400 til vannkjøling. Sant eller???

Hvorfor det? Er pumpa til vannkjølinga koblet til psu'en din?

Skrevet

nei. Men har hørt at den trekker litt ja............

Skrevet
Ganske enig angående Antec'en :) Den er en knall PSU !

hmm... jeg har en Antec Truepower 480w ... med sånn blått lyst inni..

Jeg synes den bråker litt mye jeg.. hmmzk... men den er kanskje stille i forhold til hva andre psu'er..?

Skrevet

Tror ikke det er så lurt å satse på qTec. Jeg kjøpte en 400W qTec, og maskina slo seg av etter et par sekunder i spill/3DMark, og jeg har bare 9600 Pro og Barton 2500+. På hardwaremonitoren til hovedkortet var også mange av spenningene på hovedkortet alt for høye/lave i forhold til de anbefalte rammene.

Kjøpte den FSP350, og maskina sluttet å slå seg av, spenningsnivåene var innenfor rammene til programmet og mange feil jeg trodde var med skjermkortet ble fikset. Det ble til og med bedre grafikk i mange spill. Liker ikke qTec.

Skrevet

nei. Men har hørt at den trekker litt ja............

Men hvis vannpumpa ikke er koblet til psu, da er det ikke noe forskjell om du har luftkjøling eller vannkjøling. M.a.o. den anbefalinga er ikke sann. :)

Du kommer nok ikke til å få noen problemer med den psu'en. Jeg har tre WD 120GB disker, brenner og dvd spiller, samt pci tv kort og nettverkskort i maskinen. Har en qtec 300 watt. Og det er ikke noen problemer.

Bruk f.eks. Motherboard Monitor til å kontrollere spenningen som psu gir for å se om den er kritisk.

Skrevet (endret)
Du kommer nok ikke til å få noen problemer med den psu'en. Jeg har tre WD 120GB disker, brenner og dvd spiller, samt pci tv kort og nettverkskort i maskinen. Har en qtec 300 watt. Og det er ikke noen problemer.

Jeg tenker jeg tester litt med min QTec før jeg kjøper ny. Holder den ikke mål, så kjøper jeg ny. Men vil ikke kaste penger ut av vinduet vist den funker helt ok. Kjøper ikke ny bare for å ha det beste :)

Endret av S:T:A:N:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...