Gå til innhold

Hva dere klar lufte opp kg?


Thomas :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ik klar luft upp kg!!! stein 76, osv... 945 :ermm: Ik klar luft 935.3712kilo-gramme mit sjekk kilo-gramme och ik tull ik.

Fyren har sagt gang på gang at han er døv, jeg synes, uten at jeg kan bekrefte sannheten i det, at alle skal respektere at han har diverse skrivefeil. Du er nok ikke perfekt du heller, og hadde jeg giddet, skulle jeg gravd frem alle skreivefeilene dine også... Og du har vel ingen unnskyldning.

 

Angående temaet... Jeg løfter vel ca. 40 kg? Har aldri prøvd mer, og har vel ikke behov for det...

 

Det vil si... En gang var det en server som veide 70 kg, og den greide jeg ikke løfte alene, så jeg klarer ikke å løfte det.

Lenke til kommentar

Tar 105 kg i fri-benk og 120 på maskinbenk. Ellers løfter jeg vel det meste, men at noen har løftet 137kg fra bakken, altså en stein, tror jeg ikke på, med mindre du er på treningstudio ganske ofte. 250kg løfter verdens sterkeste menn over korte strekninger.

 

Liar liar...

Lenke til kommentar
Tar 105 kg i fri-benk og 120 på maskinbenk. Ellers løfter jeg vel det meste, men at noen har løftet 137kg fra bakken, altså en stein, tror jeg ikke på, med mindre du er på treningstudio ganske ofte. 250kg løfter verdens sterkeste menn over korte strekninger.

 

Liar liar...

 

dette er jo en ***** dum post, det kommer jo så ***** mye ann på hvordan og hva man løfter.

verdens sterkeste menn løfter forøvrig mye mer enn 250 over korte strekninger(?)

Endret av M`kululu
Lenke til kommentar
Tar 105 kg i fri-benk og 120 på maskinbenk. Ellers løfter jeg vel det meste, men at noen har løftet 137kg fra bakken, altså en stein, tror jeg ikke på, med mindre du er på treningstudio ganske ofte. 250kg løfter verdens sterkeste menn over korte strekninger.

 

Liar liar...

 

dette er jo en ***** dum post, det kommer jo så ***** mye ann på hvordan og hva man løfter.

verdens sterkeste menn løfter forøvrig mye mer enn 250 over korte strekninger(?)

Slapp nå av da mann. Snakket om benkpress nå, det er der du løfter med overkroppen.

 

http://www.iform.no/profiler/svend_karlsen.shtml

 

svend_karlsen09.jpg

 

Gå og les hva han løfter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...