Gå til innhold

problemer med tastatur

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trodde jeg hadde fått virus eller spywar, men det hadde ingenting med tastaturet å gjør.......det er 20`% av tastaturet som virker.....

hvorfor er det slik :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg trodde jeg hadde fått virus eller spywar, men det hadde ingenting med tastaturet å gjør.......det er 20`% av tastaturet som virker.....

etter noen år bør smulene fjernes fra tastaturet. prøv med en støvsuger. :thumbup:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
håper ikke det, det er tross alt compaq tastatur med 1000 taster :D

Det håper sannelig jeg.

Skrevet

Tastaturet er nok ødelagt, vennligst hold dere til saken ;)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Tastaturet er nok ødelagt, vennligst hold dere til saken ;)

Hva har dette med "Hjelp, jeg skal ha ny PC" å gjøre?

Skrevet
etter noen år bør smulene fjernes fra tastaturet. prøv med en støvsuger.  :thumbup:

Gjør det èn gang i uken, jeg!

Det er "fordelen" med et sort tastatur, støv å drit vises så godt at man -MÅ- gjøre det reint ofte. I allefall føler jeg meg skyldig til det.

Har et Logitech Desktop Comfort tastatur, kanskje det er årsaken.... :love:

Skrevet

jeg har et annet problem også, noen ganger så klikker internett og det er steder der det vises bare 2 forskjellige farger......blått og svart....samtidig som jeg sliiiter me tastaturet....og jeg som trodde det skyltes virus men jeg har scannet pc'en og den fant nen filer......men har det noe med tastaturet og klikkinga og gjøre........jeg trodde jeg hadde spywar også :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...